دومین نمایشگاه عکس خبری “دیده گار” در رشت

از ۱۲ تا ۱۶ بهمن؛ دومین نمایشگاه عکس خبری “دیده گار” با آثاری از عکاسان “هشت دی” برگزار می شود

دومین نمایشگاه گروهی عکس خبری «دیده گار» با آثاری از عکاسان سرویس عکس پایگاه خبری ۸دی از ۱۲بهمن در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برپا می شود.

دومین نمایشگاه گروهی عکس خبری «دیده گار» با آثاری از عکاسان سرویس عکس پایگاه خبری ۸دی و دیارباران از ۱۲ تا ۱۶بهمن در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برپا می شود.

“عباس عاشوری” دبیر سرویس عکس پایگاه خبری ۸دی با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه مذکور شامل ۱۶۰ عکس با محوریت موضوعات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگ و هنر، مذهبی و ورزشی در ابعاد ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر به صورت رنگی به شکل چاپ دیجیتال از ۱۷عکاس می باشد که در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت و لابراتوار چاپ عکس نورنگار رشت به مدت ۵روز برگزار می شود.

عاشوری افزود: آیین گشایش این نمایشگاه با حضور علاقه مندان و هنردوستان ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۲بهمن در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برپا می شود.

در قاب نخست نمایشگاه عکس “دیده گار ” آمده است: “ابر و باد و مه و خورشید و فلک چرخیدند و چرخیدند و اینک در دوسالانه ی حضورمان، به یادگار می نگاریم “دیده گار” را بر قاب چشمان شما…
این مجموعه تلاش عکاسانی است از تبار “دی” و از دیار “باران” از روز و روزگار این سرزمین.
عکاسانی که از زاویه خبر به سوژه نگریسته اند و به دنبال بیان حرف های خود از طریق شکار تصاویری از جنس خبر هستند که در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، مذهبی و ورزشی تفکیک شده است؛ تا روایت گر آنچه باشند که بر این سرزمین می گذرد”.
هنرمندانی که عکس هایشان در این نمایشگاه دیده خواهد شد عبارتند از : میلاد آدر، علیرضا آذرم، مریم بزرگی، حسین داداش زاده، مجتبی دولت دوست، سیدمحمد شاداب، زینب صبوری، عباس عاشوری، مصطفی عاشوری، علی عموئی، الهه فلاح، نرگس محتشمی، ارسلان محمدنیا، آتنا میرزاخواه، سجاد ناطقی، فاطمه نیک رو، نادر نیک کار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.