دومین جشنواره جاذبه های گردشگری ایران

دومین جشنواره عکس جاذبه های گردشگری با شعار “ایران را ببینیم” به همت مرکز گردشگری علمی -فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می‌شود.
منوچهر جهانیان دبیر دومین جشنواره عکس جاذبه های گردشگری ایران با اعلام این خبر گفت: مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران دومین دوره از جشنواره عکس جاذبه های گردشگری را با هدف آشنایی و شناخت دانشجویان و علاقمندان با مواریث تمدنی و فرهنگی کشور برگزار می کند.
وی گفت: برگزاری نمایشگاه عکس جاذبه های گردشگری یکی از ابزارهای بسیار موثر در حوزه اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های متنو ع گردشگری و نیز فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر ایران و مناطق کمتر شناخته شده و یا ناشناخته در سطح کشور است.


رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران افزود: تمامی علاقمندان به هنر عکاسی، دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور می توانند با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.
وی تصریح کرد: آثار ارسالی به جشنواره توسط هیات داوران ارزیابی شده و در دو بخش مسابقه و جنبی انتخاب می¬شود و به آثار برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد و نمایشگاهی از آثار برتر برای بازدید عموم برگزار می شود.
وی موضوعات گردشگری مذهبی، میراث معنوی، تاریخی و باستانی، اکوتوریسم و طبیعت گردی، روستایی و عشایری، وزرشی و سلامت، هنرهای سنتی و صنایع دستی را از مهمترین محورهای این جشنواره برشمرد .

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

  1. آرمین

    با سلام
    اگر تاریخ مهلت ارسال و دیگر مشخصات یک مسابقه رو منعکس می کردین بهتر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.