دماوند میزبان جشنواره ی فیلم کوتاه و عکس طریقت

نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه و عکس طریقت ۲۶ تا ۲۹ مهر ماه سال جاری به میزبانی شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

به گزارش دوربین.نت به نقل از خبرگزاری مهر ، نخستین جشنواره فیلم کوتاه و عکس “طریقت” مهر ماه و اولین همایش نشریات تجربی و وبلاگ نویسی همزمان با عید سعید غدیرخم به میزبانی شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

رمضان بصیرت رئیس اداره ی ارشاد شهرستان دماوند در این باره گفت :این جشنواره به منظور ارتقای سطح آگاهی، افزایش تجربه و بینش نسل جوان، بسط و تعمیم ارزشهای والای دینی و دستیابی به آثاری فاخر در عرصه فیلم کوتاه و عکس برگزار می شود.
وی بیان داشت: از اولویتهای عمومی جشنواره یاد شده نیز می توان به عفاف و حجاب، دفاع مقدس، سیب دماوند، آیین و سنن، توانمندیهای بومی شهرستانهای استان تهران، طرح مسایل اجتماعی معاصر، اعتماد به نفس ملی و فرهنگ خانواده اشاره کرد.
بصیریت در خصوص همایش وبلاگ نویسی نیز اظهار داشت: علاوه بر جشنواره فیلم و عکس طریقت همایش استانی وبلاگ نویسی نیز همزمان با عید غدیرخم به میزبانی شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: علاقمندان می توانند آثار خود را با توجه به اولویتهای مطروحه در زمینه های هنری عکس، قالبهای داستانی، مستند و نماهنگ تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.