«خاتم سلیمانی» در ایران و ۵ کشور اسلامی


رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان قم از برگزاری نمایشگاه عکس «خاتم سلیمانی» در ۱۷ کلان‌شهر ایران و ۵ کشور اسلامی همزمان با ایام شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت خبر داد.
امیر حسامی نژاد با اشاره به ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز ایران شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت گفت: پس از حادثه تلخ و ناجوانمردانه ترور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و تشییع باشکوه و حماسی مردم ایران اسلامی، عکاسان ایرانی بر خود لازم دانستند به نوعی عرض ارادت خودشان را به شهدای مقاومت نشان دهند.
وی با بیان اینکه از همان ایام برگزاری نمایشگاهی عکسی از تشییع شهدای مقاومت در دستور کار انجمن عکس بسیج هنرمندان قرار گرفت، اظهار داشت: تلاش کردیم این نمایشگاه آن‌گونه که در شأن این شهدای عزیز است برگزار شود و با فراخوانی، نسبت به جمع‌آوری عکس‌های عکاسان از تمام شهرهایی که مراسم تشییع در آن برگزار شده بود اقدام کردیم.
رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به نام‌گذاری نمایشگاه عکس شهدای مقاومت با عنوان «خاتم سلیمانی» خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در ایام شهادت شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم همزمان در۱۷ کلان‌شهر کشور از جمله قم، تهران، مشهد و اصفهان برپا شد و همچنان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
وی با اشاره به چهره شناخته شده شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام گفت: با همکاری‌های صورت گرفته این نمایشگاه به صورت همزمان در کشورهای سوریه، لبنان، عراق، پاکستان و افغانستان در حال برگزاری است.
یادآور می‌شود در این نمایشگاه ۴۰ قطعه عکس از محمد زائرنیا، حمید عابدی، بهمن عزیزی، زهرا شفیعی دهنوی، حسین حاجیلری، امیر حسامی نژاد، مریم هنرمند، مرتضی جابریان، احسان جزینی، سیدمصطفی خوشرو، محمد رفیعی موحد، محمدعلی جعفری ندوشن، زهرا سادات نصیحت‌کن، سمیه نوروزی، جابر غلامی، محسن روحیان، بانو صادق منش، مهدی بخشی سورکی، محدثه طباطبایی، تهذیب الحسین محمد، مهدی ورال و حسین یاراحمدی از مراسم تشییع شهدای مقاومت در شهرهای ایران و عراق در معرض دید عموم قرار داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.