تونل توحید موضوع مسابقه عکس

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و افتتاح بزرگترین پروژه مدیریت شهری کشور، مسابقه بزرگ عکس با موضوع تونل توحید را برگزار می‌کند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی این سازمان، موضوع مسابقه، تونل توحید از مراحل آغازین ساخت تا بهر‌ه‌برداری و هر گونه موضوع دیگری است که به طور مستقیم با آن در ارتباط باشد.
به پنج اثر برگزیده، به هر یک ۲ سکه بهارآزادی و لوح تقدیر اهدا و آثار منتخب به صورت یک مجموعه کارت پستال منتشر خواهد شد. آثار ارسالی باید به صورت دیجیتالی، در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر، با فرمت Tif یا JPEG بو با رزولوشن حداقل DPI 200 باشد. شرکت در این مسابقه برای همه آزاد بوده و محدودیتی از لحاظ تعداد آثار وجود ندارد.
 آخرین مهلت دریاف آثار ۲۹ بهمن ماه و زمان اعلام برندگان، روز ۱۳ اسفند ماه ۱۳۸۸ همزمان با میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ص) خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به تهران،‌ خیابان میرداماد،‌ خیابان ۱۲ بهمن، کوچه ۱۲ بهمن، شماره ۲۰، ساختمان معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طبقه چهارم،‌ اداره هنرهای تجسمی ارسال دارند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های تلفن: ۲۲۲۶۴۰۵۵ و ۲۲۲۶۳۳۸۳ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.