برگزیدگان مسابقۀ عکس «شاهرود در آینۀ تصویر»

همزمان با مراسم رونمایی از کتاب گردشگری شاهرود قارۀکوچک، با حضور جمعی از مسئولان، مدیران کل و اساتید هنر و علاقمندان به فرهنگ و طبیعت در تالار بهمن فرهنگسرای مهر شاهرود از برگزیدگان مسابقه عکس «شاهرود در آینۀ تصویر» تجلیل به عمل آمد.
علیرضا اسلام پناه دبیر اجرایی این مسابقه گفت: سال گذشته به همت جناب آقای رحیمی معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و با همکاری برخی هنرمندان مسابقه عکسی با موضوع گردشگری برگزار شد و مقرر شد ۱۰ نفر برتر تجلیل شوند و عکس های برگزیده مرتبط با گردشگری در کتاب «شاهرود قاره کوچک» چاپ شود.


وی افزود در این مسابقه ۱۱۰ نفر شرکت کردند که بیش ۵۰۰۰ عکس به دبیرخانه مسابقه واصل شد و پس از بررسی هیئت داوران افراد ذیل تجلیل شدند:
در بخش جاذبه های تاریخی: رتبۀ نخست آقای محمدتقی اعرابی و رتبۀ دوم آقای سید محسن سیدجعفری
در بخش جاذبه های طبیعی: رتبۀ نخست آقای فرامرز اسفندیاری، رتبۀ دوم آقای سیّد مصطفی حسینی و رتبۀ سوم آقای موسی دشت افکن
در بخش میراث معنوی: رتبۀ نخست آقای علی بابائی و رتبۀ دوم آقای حمیدرضا حسنی
در بخش صنایع دستی: رتبۀ نخست آقای علی بابائی
در بخش سوغات: رتبۀ نخست آقای مسعود غیاث الدین و رتبۀ دوم آقای سید عبداله تقوی
اسلام پناه تصریح کرد بی تردید چاپ این کتاب نفیس موجب تحولی شگفت در معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان خواهد بود  و این طرح و ابتکار معاون محترم استاندار و فرماندار شاهرود شایان تقدیر و سپاس است و در تاریخ شهر ماندگار خواهد ماند.
وی افزود مدیریت، حمایت های همه جانبه و راهنمایی ایشان بود که ما را در ادامه راه مصمم تر و با انگیزه به پیش می برد و ابراز امیدواری کرد چاپ کتابی در خصوص میراث معنوی و هنرهای سنتی از یاد رفته شهرستان شاهرود با استفاده از تیمی جدید و جوان تر به زودی آغاز شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.