برج آزادی میزبان «آسمان آبی، زمین پاک»

poster-ema

نمایشگاه عکس “آسمان آبی، زمین پاک” به همت کانون عکاسان جوان تجسم از ۲۸ دی در نگارخانه بوستان برج آزادی برپا می شود.
به گزارش روابط عمومی برج آزادی، کانون عکاسان جوان تجسم، متشکل از گروهی از دختران نوجوان محله امامزاده عبدالله می باشد که چهار سال پیش با کمک دفتر خدمات نوسازی محله، شکل گرفت و فعالیت خود را در عرصه عکاسی آغاز کرده اند تا از این طریق بتوانند در ارتقای کیفیت زندگی در محله خود نقشی ایفا نمایند. نمایشگاه «آسمان آبی، زمین پاک» ششمین نمایشگاهی است که این گروه برپا می کند. اداره مدیریت پسماند با هدف تشویق و حمایت این گروه مردم نهاد خودجوش، بانی برگزاری این نمایشگاه می باشد.
مریم امیرپور، حدیث آسیایی، محدثه حسینی، ستایش باهر و ویدا آدینه عکاسان این گروه هستند که در چند مجموعه عکس هایی با مضامین مختلف ولیکن مرتبط را به نمایش خواهند گذاشت و در مجموع وضعیت مطلوب و وضعیت نامطلوب را در مقابل یکدیگر قرار داده و امکان مقایسه را برای بازدیدکننده فراهم می آورند.
در این نمایشگاه ۵۴ تابلو عکس در مجموعه های “قرمزاله”، “آبی پر”، “التهاب باران”، “گلدان”، “نفس”، “تهران”، “پرتره” و “کلاژ” با مضمون «آسمان آبی و زمین پاک»، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
کانون عکاسان جوان تجسم، اداره مدیریت پسماند شهرداری، دفتر خدمات نوسازی محله امامزاده عبدالله، شهرداری منطقه ۹ تهران، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و سازمان نوسازی شهر تهران برای برپایی این نمایشگاه با یکدیگر مشارکت کرده اند.
نمایشگاه عکس “آسمان آبی، زمین پاک” به همت کانون عکاسان جوان تجسم از ۲۸ دی تا ۵ بهمن در نگارخانه بوستان برج آزادی برپا می شود.
علاقمندان می توانند همه روزه به جز شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۷ به صورت رایگان از این نمایشگاه بازدید کنند.

روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.