«ایران در آستانه ۱۴۰۰» در فرهنگسرای سرو

دومین نمایشگاه گروهی عکس «عکس نگاشت» با موضوع «ایران در آستانه ۱۴۰۰» عصر جمعه ۹ شهریور ماه از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای سرو افتتاح خواهد شد. تجلیل از آقای «امیرسعید گرجی» به پاس ۳۰سال فعالیت در حوزه عکاسی و گرافیک و همچنین رونمایی از کتاب این مجموعه از جمله برنامه هایی است که همزمان با افتتاح نمایشگاه در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه که با حضور ۴۷ عکاس در قالب ۳۹ مجموعه عکس و ۱۳ تک فریم به مدت یک هفته در فرهنگسرای سرو برپا خواهد بود نگاهی دارد به شرایط ایران در آستانه ورود به قرن جدید. مشکلات زیست محیطی، خشک شدن دریاچه ها، سنت و فرهنگ های محلی، میراث فرهنگی و همچنین زندگی ایرانیان خارج بخشی از موضوعاتی است که عکاسان این نمایشگاه در قالب ۳۱۰ فریم عکس به آنها پرداخته‌اند.
همزمان با برپایی نمایشگاه «ایران در آستانه ۱۴۰۰» کارگاه‌هایی با موضع هایی چون «عکس در بستر گرافیک»، «تصویربرداری، تدوین و انتشار با موبایل»، Digital storytelling و همچنین Personal branding برگزار و علاقمندان می توانند در کنار بازدید از نمایشگاه در این کارگاه ها شرکت کنند.
نمایش فیلم سینمایی«BangBang Clob» که به زندگی ۵ عکاس مطرح خبری در آفریقای جنوبی می پردازد و همچنین مستندی در مورد نمایشگاه فتوکینا و پخش گفتگوی مفصل با lars Boering مدیر بنیاد ورلدپرس فوتو از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.