اولین روز تورمسابقه جشنواره دوربین.نت برگزار شد

عطیه رحیمی فرد / هشتمین روز جشنواره خبری دوربین.نت با برگزاری اولین تور مسابقه به کار خودش ادامه داد.

اولین تور مسابقه جشنواره بازدید از میدان مشق، موزه ملک و دیدنی های خیابان ۳۰تیر بود.
شرکت کنندگان تور‌ مسابقه از شهرهای مختلف ایران از جمله گرگان، اندیمشک، اهواز، ساری، تبریز و تهران بودند و عکاسان باید برای شرکت در مسابقه و داوری سه فریم عکس خود را تا قبل از ساعت ۱۷ ارسال می کردند.
داوری عکس های روز اول، ساعت ۱۷ همان روز در آمفی تئاتر فرهنکسرای سرو برگزار شد.

داوران تور مسابقه محمد نوروزی، امیر نریمانی و احسان رافتی هستند

در پایان داوری روز اول تور مسابقه جشنواره دوربین.نت نفرات اول تا سوم به ترتیب مونا صفی زاده از اهواز با ۲۳ امتیاز، کیوان جعفری از ساری با ۲۱ امتیاز و بهار شقایق از گرگان با ۲۰ بودند‌.

در پایان جلسه داوری محمد نوروزی بیان کرد: قبل از رفتن به مکان های مختلف درباره جزئیات آن محل تحقیق و مطالعه کنید. حتی نمونه عکس های که از آن مکان گرفته شده است ببینید تا از نگاه و ایده دیگران ایده بگیرید. حتما عکس های خود را ادیت کنید و حتما تمرین دیدن کنید، عکس ببینید از فرصت تورهای این چنینی برای کسب تجربه بیشتر استفاده کنید.

امیر نریمانی استاد عکاسی در پایان جلسه داوری عنوان کرد: قبل از اینکه دکمه شاتر را بزنیم داخل ذهنتان خروجی کار‌ تصور‌ کنید در کسری از ثانیه کادری را می بندید را ببینید. سعی کنید وقت زیاد برای سوژه ها بگذارید و سریع از کنار آن رد نشوید.
هر چیزی که به عکس اضافه یا کم می کنیدباید توجیه منطقی باید داشته باشد.

سیزدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین.نت ۱۳ تا ۲۱ دی ماه ۹۷ با حمایت و همکاری فرهنگسرای سرو، فروشگاه های زنجیره ای شهروند، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اصفهان، شرکت نورنگار و سایت عکاسی در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.