انتشار فراخوان سومین جشنواره تجسمی فجر

فراخوان سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر که قرار است در هفت رشته نقاشی، پوستر، سفال و سرامیک، نگارگری، خوشنویسی و عکاسی برگزار شود، منتشر شد.

این جشنواره در هفت رشته نقاشی، پوستر، سفال و سرامیک، نگارگری، خوشنویسی، عکاسی و کاریکاتور با موضوع آزاد، دو رشته جنبی (هنر خیالی نگاری و هنر جدید) و همایش علمی ۱۲ بهمن تا ۱۲ اسفند ماه امسال برگزار می شود.

موضوع این دوره رشته عکاسی، عکاسی مستند با عنوان ایران‌شناسی( بناهای تاریخی، طبیعت، اقوام و …) در نظر گرفته شده است. آثار می‌توانند به صورت فتوشیمی (آنالوگ)، دیجیتال، سیاه و سفید و یا رنگی عرضه شده و اندازه عرض عکسهای ارسالی ۲۰ سانتی‌متر باشد. هر هنرمند می‌تواند ۷ قطعه عکس خود را در مسابقه شرکت دهد. عکسها‌ نباید با برنامه‌های رایانه‌ای دستکاری شده باشد.

علاوه بر ارسال تصاویر، یک CD حاوی عکسهای مورد نظر با دو فرمت tiff (برای چاپ نمایشگاهی) و jpg (برای انتخاب و برررسی اولیه) و با عرض حداکثر ۳۰ سانتی‌متر، با دقت dpi 300 به دبیرخانه ارسال و یا تحویل شود. فایل عک‌سهای خود را روی CD بدین ترتیب شماره‌گذاری نمایید. (شماره تصویر + نام + نام‌خانوادگی)، به عنوان مثال (Tehrani Ali 01 ، روی CD نام، نا‌م‌خانوادگی، شماره کد ثبت نام و تلفن خود را بنویسید. آخرین مهلت ارسال آثار ۵ دی‌ماه ۱۳۸۹است.

هنرمندان،پژوهشگران و علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا مهلت اعلام شده در هر رشته به دبیر خانه جشنواره واقع در خیابان کارگر شمالی ـ روبروی پارک لاله،‌ کوچه شهید صدوقی، پلاک ۱۷، کدپستی: ۴۱۴-۱۴۱۸۵ ارسال کنند و یا باتلفن: ۶۶۹۴۶۹۱۰ و پست الکترونیکی: info@ivafe تماس بگیرند و یا به پایگاه الکترونیکی www.ivafestival.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.