افتتاح نمایشگاه سومین جشنواره عکس رژان

rojan1

مراسم افتتاحیه سومین جشنواره عکس رژان، ساعت ۱۷ روز دوشنبه دهم شهریور ماه سال جاری در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.
به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره عکس رژان، در این نمایشگاه ۸۷ تک عکس و ۱۱ مجموعه عکس انتخاب شده از میان ۱۵ هزار و ۹۹۵ تک عکس و ۷۲۴ مجموعه عکس ارسالی به دبیرخانه جشنواره به نمایش درآمده است.
همچنین در مراسم افتتاحیه این جشنواره، فلیم «موسیو ستبون و روزهایی که گذشت» که به روایت میشل ستبون عکاس مشهور فرانسوی از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد به نمایش درخواهد آمد و از کتاب عکس‌های منتشر نشده وی از ایران رونمایی خواهد شد.
مجموعه کتاب-فیلم «۷۹» که نخستین آنها با عنوان «موسیو ستبون و روزهایی که گذشت» با حضور میشل ستبون رونمایی خواهد شد، به همت دبیرخانه جشنواره عکس رژان تولید شده و به روایت یکی از عکاسان خارجی می‌پردازد که طی روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران فعالیت حرفه‌ای داشته‌اند.
نمایشگاه سومین جشنواره عکس رژان که از روز دهم شهریور ماه در نگارخانه‌های میرمیران، پاییز، زمستان و ممیز خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهد شد تا پانزدهم شهریور ماه دایر خواهد بود.
برگزیدگان این جشنواره عصر روز جمعه چهاردهم شهریور ماه در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران معرفی خواهند شد.

rojan2

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.