افتتاحیه جشنواره عکس و کارتون خودرونما در پردیس ملت

افتتاحیه جشنواره عکس و کارتون خودرونما و اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره چهارشنبه چهارم بهمن ماه جاری در گالری پردیس ملت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره عکس و کارتون خودرونما، در مراسم افتتاحیه این جشنواره که ساعت ۱۷(۵عصر) چهارشنبه برگزار می شود، جوایز برگزیدگان بخش عکس و کارتون اهدا می شود و نمایشگاه آثار عکس و کارتون در گالری پردیس ملت گشایش می یابد.

در نمایشگاه این جشنواره ۶۰ عکس در بخش تک عکس و شش مجموعه عکس در بخش عکس حرفه ای و ۳۳ عکس در بخش عکس حرفه ای و ۴۰ کارتون که از بین آثار رسیده انتخاب شده است، به نمایش گذاشته می شود. در مجموع ۱۳۹ اثر از ۱۱۱ هنرمند در نمایشگاه ارائه می شود و این نمایشگاه تا هشتم بهمن ماه جاری ادامه دارد.

مسعود زنده روح کرمانی، مجتبی آقایی و جاوید نیک پور؛ داوران بخش عکس و کامبیز درم بخش، بهرام عظیمی و مسعود شجاعی طباطبایی؛ داوران بخش کارتون جشنواره عکس و کارتون خودرونما هستند

“هفته نامه خودرو امروز” جشنواره خودرو نما را در دو شاخه عکس و کارتون برگزار می کند. رشته عکس در دو بخش حرفه ای و مردمی است که بخش حرفه ای  به صورت تک عکس و مجموعه عکس برگزار می شود.

جشنواره عکس و کارتون خودرونما در محورهای خودرو و فرهنگ رانندگی، خودرو، محیط زیست و هوای پاک، خودرو و خانواده و خودرو و ورزش چهارم تا هشتم بهمن ماه جاری در گالری پردیس ملت برگزار می شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.