ادیتور عکس یونسکو در اصفهان آموزش می‌دهد

رئیس کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان گفت: کارگاه سه روزه عکاسی مستند توسط ادیتور عکس یونسکو در اصفهان برگزار می‌شود.

سیامک تراکمه‌زاده اظهار داشت: کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان، کارگاه سه روزه عکاسی مستند را با حضور رضا وهمی، عکاس مستند و ادیتور عکس مرکز آموزشی یونسکو از روز سه شنبه ۱۳ تیرماه در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان در ادامه نشست‌های تخصصی عکاسی این کارگاه سه روزه را برگزار می‌کند، اذعان داشت: این کارگاه در دو بخش و به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود.

رئیس کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان ادامه داد: روز سه‌شنبه ۱۳ تیر ماه سال جاری رضا وهمی به یادآوری واقعیات عکاسی مستند در سالن سینمای مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ می‌پردازد.

وی با اشاره به بخش عملی دو روزه این کارگاه تاکید کرد: در بخش عملی که در قالب برنامه عکاسی دو روزه از مناطق عشایری و روستایی استان چهار محال و بختیاری است در چهارشنبه و پنج شنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه برگزار می‌شود.

رضا وهمی از عکاسان برجسته ایران است که در ژانر عکاسی مستند، تجارب و موفقیت‌های ارزنده‌ای کسب کرده است. وی عکاس مستند سازمان جهانی یونسکو و ادیتور عکس مرکز آموزشی سازمان یونسکو در قاره آسیا و اقیانوسیه است.

وهمی دارنده لقب بین‌المللی آرتیست از فدراسیون جهانی عکاسی (فیاپ) است و در سال ۲۰۱۰ پس از کسب مدال طلای جشنواره هنرهای تجسمی یونسکو در بین ۱۹۱ کشور شرکت کننده، موفق به ثبت جهانی مجموعه اقوام ترکمن در فهرست میراث معنوی یونسکو شده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.