«یاد» در نگارخانه شیث

یزد و بناهای تاریخی اش در قاب تصویر به نمایش درمی آید.
«ارغوان ابوطالب»، در این نمایشگاه که «یاد» نام دارد و 27 آذر در نگارخانه شیث افتتاح می شود، 18 قطعه عکس در ابعاد 30 در 40 و 60 در 22 سانتی متر را ارائه می کند. ابوطالب، در گفت و گو با دوربین.نت درباره این نمایشگاه گفت:«موضوعاتی مانند مسجد جامع یزد، پنجره های ارسی و کوچه های این شهر را عکاسی کرده ام. هدفم نمایش بافت سنتی این شهر بود.»
برای بازدید از عکس ها می توانید تا 2 دی هر روز از ساعت 16 تا 20 به نگارخانه شیث در چهارراه ولی عصر، ضلع جنوبی بوستان دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی، نگارخانه شیث مراجعه کنید.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

Scroll to Top