«نگاه کن»، نخستین نمایشگاه آژانس عکس جام

نخستین نمایشگاه آژانس عکس جام، ساعت 17 سه شنبه 27 اردیبهشت در نگارخانه خیال نو افتتاح می شود.

این نمایشگاه با عنوان «نگاه کن»، دربرگیرنده 100 قطعه عکس در قالب 17 مجموعه است. 15 عکاس در نمایشگاه «نگاه کن»، تصاویری با موضوعات مستند اجتماعی و داستان را به صورت مجموعه های 4 تا 7 تایی ارائه می کنند.

عکس ها در ابعاد 100 در 70 و 50 در 75 سانتی متر قرار دارند.

موسسه فرهنگی هنری صبا در برپایی این نمایشگاه، با آژانس عکس جام همکاری می کند.

حمید صادقی، محمدرضا سلطانی، حامد خورشیدی، فرزانه خادمیان، آرزو بیات، حسین بهارلو، منصوره معتمدی، حامد کریم زاده، آذین زنجانی، ولی محسنی، فرشید تیغه ساز، سهراب سردشتی و قادر عاقلی، برخی از عکاسان شرکت کننده در نمایشگاه هستند.

مکان بازدید: در شرقی: خیابان ولی عصر، نرسیده به طالقانی، رواق هنر

در غربی: خیابان ولی عصر، خیابان طالقانی غربی، خیابان مظفر (صبا)، شماره 125

زمان بازدید: تا 11 خرداد هر روز (بجز ایام تعطیل) از ساعت 10 تا 19Securedownload 100x70

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

Scroll to Top