«مهدی دهقان» عکاس برگزیده «ای‌بی‌یو»

«مهدی دهقان» رتبه اول عکس در اجلاس ای بی یو و دهمین جشنواره بین‌المللی رادیو را کسب کرد.
«مهدی دهقان» عکاس حوزه رسانه توانست رتبه نخست در بخش اصلی عکس دهمین جشنواره بین‌المللی رادیو را از آن خود کند.
بنابراین گزارش، «مهدی دهقان» در چهل و چهارمین اجلاس ای‌بی‌یو که سال ۸۶ در تهران برگزار شد توانست رتبه‌های اول عکس در بخش‌های اصلی را به دست آورد.
مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره داخلی دهمین جشنواره بین المللی رادیو روز گذشته با حضور محمد حسین صوفی معاون صدا، حسن خجسته معاون سابق صدا، حسن تقدس‌نژاد معاون اداری مالی سازمان صدا و سیما، علیرضا خزائی قائم مقام معاونت صدا، حسن محمدیان مدیر کل طرح و ارزیابی صدا، محمد جهانی مدیر رادیو پیام، مسعود احمدی افزادی مدیر رادیو جوان، مسعود ترقی‌جاه مدیر رادیو گفت‌وگو، کیاسری مدیر رادیو فرهنگ و کارمندان و برنامه‌سازان رادیو در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.
بنابراین گزارش در ادامه این مراسم در بخش اصلی مسابقه عکس رادیویی در دهمین جشنواره بین‌المللی رادیو با لوح سپاس و چهار سکه بهار آزادی از «مهدی دهقان»، «ابراهیم نبی‌پور» و «بهنام صحوی» قدردانی شد.

اشتراک گذاری

۳ یک نظر

  1. مهدي دهقان

    با تشکر از شما که رتبه اول عکاسی را در اجلاس ای بی یو و دهمین جشنواره بین‌المللی رادیو کسب کردید.چون اسم و فامیلامون شبیه همه تو اداره به همکاران گفتم که این جایزه رو من برد. ای ول داداش

  2. مهدي دهقان

    با تشکر از شما که رتبه اول عکاسی را در اجلاس ای بی یو و دهمین جشنواره بین‌المللی رادیو کسب کردید.چون اسم و فامیلامون شبیه همه تو اداره به همکاران گفتم که این جایزه رو من بردم. ای ول داداش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.