برپایی نمایشگاه‌های عکس باغ فدک و سوره در۷ استان

نمایشگاه‌های عکس‌ باغ فدک و سوره خانه عکاسان ایران در استان‌های یزد، خراسان جنوبی، مازندران، بوشهر، قزوین، کرمان و تهران ـ کرج برپاست. 
 خانه عکاسان ایران نمایشگاه باغ فدک را با ۲۴ قطعه عکس از محمد کاظمپور در معرض دید عموم قرار داده است. این آثار در سفر اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عربستان سعودی و بازدید وی از شهر حائط عکاسی شده است.
عکس‌های باغ فدک به ترتیب از دو تا هشت مرداد در حوزه هنری یزد، ۱۰ تا ۲۰ مرداد در حوزه هنری کرج، ۲۴ تا ۳۱ مرداد در حوزه هنری بیرجند، سه تا ۹ شهریور در حوزه هنری قزوین، ۱۶ تا ۲۱ شهریور در حوزه هنری مازندران و ۱۳ تا ۱۹ مهر در حوزه هنری بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود.
همچنین در بخش دیگری از فعالیت‌های استانی خانه عکاسان ایران، عکس‌های خبری عکاسان آژانس عکس سوره از رویدادهای مهم فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی کشور تا ۲۶ مرداد در سه استان تهران ـ کرج، قزوین و کرمان روی دیوار می‌رود.


در دومین نمایشگاه عکس آژانس سوره این نمایشگاه ۵۱ قطعه عکس از رسول و حمزه اولیازاده، مریم مجد، محمدرضا علیمددی، بهنام صدیقی، احسان ملکی، احسان فراهانی، سحر سلیمانی، مریم قاسمی، حسین گلیا، مجید آزاد، نعیم احمدی، مهدی صادقی، بهرام هنرپرور، حسام بختیاری و اوغازیان به نمایش درمی‌آید.
علاقمندان می‌توانند از یک تا ۱۰ مرداد به گالری حوزه هنری کرج، ۱۱ تا ۱۸ مرداد به گالری حوزه هنری قزوین و ۲۰ تا ۲۶ مرداد به گالری حوزه هنری کرمان مراجعه کنند. 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.