اولین نمایشگاه گروهی عکس در لارستان

larestan

نمایشگاه گروهی عکس فصلی نو  از آثار هنرمندان عکاس لارستانی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  این شهرستان بر پا می شود.

بنا بر این گزارش  ، نمایشگاه گروهی عکس فصلی نو  از آثار هنرمندان عکاس لارستانی  اسماعیل حق پرست ، حسین بامداد،  مهدی ابراری، حبیب آسوده، سیدهادی عبدالرحیم زاده، حبیب الله نوروز پور، مسعود جعفری نژادان، امیر قیومی، کوکب کاکلی، ساجده کاظمی لاری، فضیلت اسلام زاده، یسنا یزدانپناه، راحله رهسپاری ، زینب غنیمت ، مه جبین محرابی، زینب قبادی و سکینه نیک منش در نگارخانه سبز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بر پا می شود.

این نمایشگاه، عصر روز شنبه ۶ مهرماه  ماه جاری با حضور جمعی از مسئولین ادارات و هنرمندان این شهرستان افتتاح خواهد شد.
در این نمایشگاه، نزدیک به هفتاد  اثر عکس از مکان های تاریخی و گردشگری شهرستان لارستان و شهرهای همجوار به نمایش گذاشته شده است.

بامداد از عکاسان لارستان ، هدف از برپایی این نمایشگاه را ارائه فعالیت یک ساله این عکاسان بیان کرد و گفت : با برپایی این چنین نمایشگاه هایی مسئولین و مردم شهرستان می توانند به وجود پتانسیل بالای هنرمندان شهرستان پی ببرند و به گرایش به این قبیل رشته ها و جذب هنرمندان کمک می کند.
این نمایشگاه به مدت یک هفته  ، صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۱ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ برای بازدید عموم علاقمندان دایر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.