اطلاعیه شماره ۲ نمایشگاه برترسال دوربین.نت

moraba1
دوستان عکاس، عکاسان عزیز

از برگزاری این نمایشگاه هم خوشحالیم و به خودمان می‌بالیم هم شرمساریم. شرمسار روی تمام کسانی که در این نمایشگاه عکس دارند. شرمسار تمام کسانی که به امید برگزاری یک نمایشگاه خوب و عالی عکس‌های با ارزششان را فرستادند. عکس‌هایی حاصل یک ساعت زحمت‌شان را.
تمام تلاشمان را کردیم. اما نتوانستیم نمایشگاهی در خور عکس‌هایتان و نام‌های بزرگتان برگزار کنیم. چند ساعت دیگر نمایشگاه امسال افتتاح خواهد شد. ولی ما تا سال‌ها شرمسار شما عزیزان و دوستان خواهیم بود.
خیلی دوست داشتیم نمایشگاهی برگزار کنیم بسیار عالی و بی‌نقص. شاید حرف خیلی‌هایتان باشد عرضه ندارید، نمی‌توانید نمایشگاه برگزار نکنید. از این اسم‌ها خجالت بکشید. اما دلمان می‌خواست بهترین نمایشگاه را برگزار کنیم اما نشد.
لطفا نمایشگاه را دیدید توی ذوق‌تان نخورد. وسعمان همین است. یک سایت خصوصی. یک سایت که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاشش را می‌کند که بماند. که کم نیاورد و شاید لذت تلاش و خدمت است که حدود ۹ سال است ما را سرپا نگه داشته است.
تلاشمان بود عکس‌ها را قاب و شاسی کنیم. یا حداقل روی فوم بچسانیم. اما نشد. پولی آنچنانی نتوانستیم جور کنیم… عرضه‌مان در این حد است…
ما را ببخشید. شرمسار روی همه‌تان هستیم . اما لطفا توی ذوق‌تان نخورد. همچنان باشید و همچنان حمایت‌های پر مهرتان در کنار دوربین.نت باشد.
روز افتتاح نمایشگاه فقط از عکس‌های بی‌نظیر عکاسان لذت ببرید. عکس‌های بی‌نظیری که نمونه‌اش هیچ جا نیست.

خیلی ممنون و تشکر

دوستان تیم برگزاری نمایشگاه

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.