رافتی : هر سال گسترده‌تر ازپارسال

دبیر چهارمین جشنواره دوربین.نت عنوان کرد:
جشنواره دوربین هر سال گسترده تر ازپارسال

«هر سال تصمیم می گیریم که سال بعد، جشنواره برگزار نکنیم، اما باز هم جشنواره برگزار می کنیم.»
«احسان رافتی»، دبیر چهارمین جشنواره دوربین. نت در آیین اختتامیه و مراسم تقدیر از عکسها و عکاسان برتر جشنواره،  گفته های خود را این چنین آغاز کرد. او علت این اتفاق را مشکلاتی که هر سال در برپایی جشنواره، ایجاد می شود عنوان و حذف ۲۲ عکس در جشنواره امسال را به عنوان یک مثال ملموس مطرح کرد. رافتی برای حاضران در سالن کنفرانس فرهنگسرای ارسباران دو خبر داشت. خبر اول، افتتاح بخش انگلیسی سایت دوربین طی هفته های آینده و خبر دوم، راه اندازی کلوپ اعضای دوربین بود.

جشنواره دوربین.نت قرار بود تیر برگزار شود، اما برگزاری آن به آبان موکول شد. دبیر این جشنواره، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را علت این تاخیر عنوان کرد و توضیح داد:« نمی خواستیم به خاطر انتخابات در برگزاری نمایشگاه حساسیت ایجاد شود، اما با این حال این اتفاق رخ داد.»
رافتی، جشنواره امسال را گسترده تر از جشنواره های پیشین دانست و از افزودن بخش هایی مانند کاریکاتور با موضوع عکس و فتوبلاگ ها خبر داد.

وی همچنین گفت: امسال ما بخش فیلم را نیز به جشنواره اضافه کردیم تا عکاسان را ترغیب کنیم که همیشه عکس نگیرند و گاهی هم فیلم بگیرند.
البته صحبتهای احسان رافتی در همین جا به پایان نرسید و او با میکروفن بی سیم در طول برنامه توضیحات مختلفی را در خصوص برگزیدگان ارائه کرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.