فصل تهران در ارسباران

IMG_8707

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دراین نمایشگاه ۲۶ عکس از موزه آبگینه، خانه تاریخی و موزه مقدم، کاخ گلستان، بازار بزرگ تهران، خانه شهید چمران، محله عودلاجان، عمارت مسعودیه و باغ نگارستان از بناهای تاریخی شهر تهران در ابعاد ۸۰ *۶۰ با ۱۳ اثر سیاه وسفید و ۱۳ اثر رنگی در گالری‌های ۲ و۳ ارسباران از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

سارا شاه محمدی، علی رضا حدادیان، امیر معماری، نگار عموئی، سارا شاه محمدی، کیمیا معصومی، محسن جلدی، مریم جعفری، امیر سامانی، مهدی همتی، مهدی امامی فر و علیرضا صحاف‌زاده پدیدآورندگان این آثار هستند.

«گروه هنرگردی» گروهی است که با هدف پرورش ایده‌های ناب هنری، پشتیبانی از هنرمندان و ایده پردازان فرهنگی هنری به دور از هرگونه جهت گیری در مسیر رشد استعدادهای نو و بهره‌مندی از افراد خلاق با یاری پیشکسوتان به فعالیت می‌پردازند.

«گروه هنر سپید» نیز مهرماه ۱۳۹۱ با همت جوانان علاقه‌مند به توسعه فرهنگی پایه گذاری شد و کتابخوانی، عکاسی و پژوهش اهداف اولیه این گروه بود. این نمایشگاه حاصل همکاری این دو نهاد است که در نوروز ۹۵ با پروژه ای به نام تهران گردی اتفاق افتاد البته این نوروز، پنجمین نوروز تهران گردی به حساب می آید اما برای اولین بار در گالری های هنر فرهنگسرای ارسباران به نمایش عموم گذاشته می شود. گردآوری این مجموعه از سارا شاه محمدی است.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان شریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.