نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین جایزه عکس شید افتتاح شد

shid1

نمایشگاه آثار برگزیده جایزه عکس شید ۲۰۱۳ جمعه در گالری محسن افتتاح شد.

در این مجموعه عکسهای عکاسان راه یافته به مرحله نهایی به نمایش گذاشته شده است. اسامی عکاسان راه یافته به شرح زیر است: عادل پازیار، جاوید تفضلی، فرشید تیغه ساز، امیررضا حاجتی، میلاد حدادیان، آذین حقیقی، عبدالله حیدری، احسان خان محمدی، امین رحمانی، مریم رحمانیان، گل آرا سجادیان، حنیف شعاعی، جلال شمس آذران، علیرضا گودرزی، مسیح مستاجران، محمد جواد مکتبی، بهروز مهری، مهدی نصرتی، حامد نظری و منا هوبه فکر.

همچنین نشست های تخصصی و ورکشاپ ها نیز از ۲۸ دی تا ۱ بهمن ۱۳۹۲ در گالری محسن  برگزار می‌شود و بر اساس برنامه اعلام شده شنبه ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۱۶  الی ۱۸ علی‌اکبر شیرژیان کتاب «عکاسی مستند» را رونمایی خواهد کرد و جلسه پرسش و پاسخ برگزار می‌کند. در همین روز از ساعت ۱۸ الی ۱۹ حمشید بایرامی با ارائه مجموع عکس سخنرانی خواهد داشت. یک‌شنبه ۲۹ دی‌ماه، ساعت ۱۶:۰۰ مهرداد نجم‌آبادی نشستی را با موضوع «عکاسی مستند در ایران» برگزار می‌کند و از ساعت ۱۸ الی ۲۰ میلاد روشنی پایان سخنرانی «ژست، فضا و زمان در عکاسی مستند» را ارائه می‌کند. دوشنبه ۳۰ دی‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ علی خدادادی نشست «واقعیت و وانموده» را برگزار می‌کند، از ساعت ۱۸ الی ۱۹ مهدی منعم با ارائه مجموعه عکس با عکاسان به گفتگو می‌نشیند، و از ساعت ۱۹ الی ۲۰ نیز نادر داوودی نشست ارائه مجموعه عکس و گفتگو با عکاسان را خواهد داشت. روز آخر نشست‌ها سه‌شنبه ۱ بهمن خواهد بود که پیمان هوشمندزاده، مرتضی فرج‌آبادی و علی آقاربیع از ساعت ۱۶ الی ۲۱ ورک‌شاپ عملی انتخاب عکس را برگزار می‌کنند.

شرکت در تمامی برنامه های هفته عکس مستند اجتماعی ایران آزاد و رایگان است.

جایزه شید (به معنای نور و روشنایی) یک جایزه مستقل و تخصصی عکاسی است توسط سایت عکس آنلاین (رسانه تخصصی عکاسی) برگزار می‌شود. این جایزه هر سال به یک عکاس در حوزه عکاسی مستند اجتماعی اعطا می‌گردد و هیات داوران هر ساله تنها یک عکاس را به‌عنوان برنده این جایزه معرفی می‌کند.

در چهارمین دوره این جایزه که با حمایت بیمه دانا برگزار می‌شود، استفانی سینکلر، منوچهر دقتی، محمود کلاری، نیوشا توکلیان و علی آقاربیع داوری می‌کنند.

برنده چهارمین جایزه عکس شید روز چهارشنبه ۲ بهمن در مراسم اختتامیه در گالری محسن معرفی خواهد شد.

گالری محسن: بزرگراه مدرس شمال – ظفر – خیابان ناجی – خیابان فرزان – کوچه نوربخش – بلوار مینای شرقی – پلاک۴۲

shid2

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.