مصفا به داوران جشنواره فیلم و عکس همراه پیوست

untitled

کیانوش عیاری و علی مصفا به جمع هیأت داوران جشنواره فیلم و عکس همراه تهران پیوستند.
کیانوش عیاری، زاده ۱۳۳۰ در اهواز است. منتقدین از او به عنوان کارگردانی بی همتا یاد می کنند چرا که فیلم های او به شکل منحصر به فردی واقع گرایانه ساخته می شوند. آخرین اثر او به نام خانه پدری مورد تمجید صاحب نظران قرار گرفت.
علی مصفا نیز از بازیگران مطرح است که کارگردانی دو فیلم موفق «سیمای زنی در دوردست» و «پله آخر» را بر عهده داشته و همچنین تهیه کنندگی فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» را بر عهده گرفته است. علی مصفا، تهرانی و زاده ۱۳۴۵ است.
رخشان بنی اعتماد، خسرو سینایی، علی مصفا و کیانوش عیاری کارگردانان صاحب نامی هستند که به دبیری مهرداد اسکویی؛ عکاس و مستند ساز برجسته، بخش فیلم دومین دوره جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را داوری می کنند. اصول زیبایی شناسی و بهره گیری از ویژگی و قابلیت های تلفن همراه در خلق آثار، از نکات مورد توجه گروه داوری خواهد بود.
فیلم‌های ارسال شده به این جشنواره می توانند در قالب مستند، تجربی، داستانی و پویا نمایی باشند و زمان درنظر گرفته شده برای فیلم ها، ۳ تا ۷ دقیقه است. مهمترین ویژگی آثار ارسالی به جشنواره همراه تهران، ابزار خلق آنهاست. تمامی این آثار می بایست با تلفن همراه خلق شده باشد.
جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با موضوع فیلم و عکس های موبایلی، دومین دوره خود را از اسفندماه ۱۳۹۲ آغاز کرده و در شهریورماه ۱۳۹۳ با نمایش آثار منتخب موبایلی برگزار می شود. شرکت در جشنواره تا ۲۰ مردادماه از طریق سایت www.tfpf.mobi امکان پذیر است.
منبع: پانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.