هیات داوران نخستین جشنواره بین المللی عکاسی پس از 18ساعت داوری نفس گیر و مداوم اسامی عکاسان برتر را در سه بخش مسابقه اعلام کرد.
به گزارش ستاد خبری جشنواره عکاسی فیروزه، هیئت داوران پس از داوری بیش از 4 هزار و سیصد قطعه عکس در بخش بازار و شهر تبریز و بیش از 400 قطعه عکس در بخش ارس در مدت 18 ساعت نتایج این جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد.
در بخش تبریز سید محمد نمازی از تهران نفر اول، حسین فاطمی از تهران نفر دوم، بهنام صدیقی از ساری نفر سوم و حامد مهرآوران از تبریز نفر چهارم شناخته شدند که به ترتیب مبلغ هشت میلیون ریال، شش میلیون ریال، چهار میلیون ریال و دو میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح وتندیس جشنواره را کسب کردند.
در بخش ویژه بازار، بابک بردبار از شیراز نفر اول، حمیدرضا بازگشا از تبریز نفر دوم، نوریه آبادی از تبریز نفر سوم و کاوه بغدادچی از قزوین نفر چهارم شناخته شدند که به ترتیب مبلغ هشت میلیون ریال، شش میلیون ریال، چهار میلیون ریال و دو میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح وتندیس جشنواره را کسب کردند و در این بخش سروش جوادیان از تهران مورد تقدیر واقع شد.
در بخش ویژه منطقه گردشگری ارس، سلیمان گلی از تربت حیدریه نفر اول، سحر مختاری از تهران نفر دوم، هیربد لطفیان از تهران نفر سوم و مسعود توجهی از مشهد نفر چهارم این بخش شناخته شدند که به ترتیب مبلغ هشت میلیون ریال، شش میلیون ریال، چهار میلیون ریال و دو میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح وتندیس جشنواره را کسب کردند.
