برپایی نمایشگاه ملی گروهی عکس « ۳۰ عکاس » در رشت

نمایشگاه گروهی عکس « ۳۰ عکاس » با آثاری از عکاسان ایران از ۴ اسفند ۹۷ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت گشایش می یابد.

این نمایشگاه با همراهی “حسن جوری” دبیر اجرایی این نمایشگاه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مذکور شامل ۳۰ عکس با محوریت موضوعات مستند، مفهومی ، پرنده نگری، طبیعت و مذهبی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر به صورت رنگی و سیاه و سفید به روی کاغذ عکس در قاب ۴۰ در ۵۰ از ۳۰ عکاس می باشد که در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نخستین نمایشگاه عکس “۳۰ عکاس ” :تلاش عکاسان این مجموعه پس از گذشت ماه ها و سال ها در ژانرهای مختلف به مرحله اجرا رسید.

ما گرد هم آمدیم تا شروعی خوب و تازه از عکاسان جوان ایران داشته باشیم ، مهم ترین هدف برگزاری این است که ما حرف برای زدن داریم هم تراز ، هم وزن …

در ۳۰ عکاس معروف بودن مهم نیست و نگاه ها و قابها سخن برای گفتن دارند. از شمال تا جنوب گردهم آمدیم تا از اقلیم و نگاه عکاسانه شخصی جداشویم و در مجموع یک گروه ایران باشیم.

هنرمندان عکاس که عکس هایشان در این نمایشگاه دیده خواهد شد عبارتند از : حسن جوری از رشت ، مرتضی بوداغی از رامسر، علی محمد ملک زاده از یزد، رضا رادمرد ندافی از رشت، سلیمان حسنی از یاسوج، امید چائی پز از لاهیجان، مهدی بهاری از تهران، علی پیشگاهی از اصفهان، محمد ثابتی خواه از ماسوله، محسن بی آزار از رشت، ابوذر جانعلی پور از رشت، حسین پورحسن از رشت ، محمد اکبری پور ازآستانه ، مهدی بلوری از آستانه، محمدصالح زاده از رشت، محمدرضا سلطانی از رشت، محمدآقاجانی از مشکین شهر ، پوریا ترابی از قزوین، خلیل کرمی از بوشهر، سپهر مجیدیان از اراک، مهدی نیک نژاد از رشت، محمدآئین پرست از رشت، بهمن رمضانی از رشت ،رضا روجائی از مازندران ، امیر آقایی از رشت، سید مهدی احمدی از مشهد ، مهناز سیف از اصفهان ، زهرا جوری از رشت، پریا خوشدل از آستانه ، لیلا سیدعلیزاده از تبریز

نمایشگاه مذکور از ۴ الی ۹ اسفند ۹۷ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر عکاسی خواهد بود.

گفتنی است آئین گشایش این نمایشگاه ساعت ۱۷ عصر شنبه ۴ اسفند و آئین اختتامیه نیز ۹ اسفندبرگزار خواهد شد.

نگارخانه مارلیک در شهر رشت، ابتدای خیابان سعدی ، مجتمع خاتم الانبیا (ص) واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.