نمابشگاه عکس « باز-بینی» در گالری تم

نمابشگاه عکس « باز-بینی» به موضوع مسدود ومخدوش شدن چشم اندازها و روزن دیدن در زندگی مدرن شهری امروز می پردازد

نمایشگاه عکس بازبینی با ۲۲ اثر از ۷هنرمند، روز جمعه ۱۳مهر ماه در گالری تم افتتاح می شود. در این نمایشگاه آثاری متشکل از عکس در شیوه های ارائه مختلف و یا آثاری مبتنی بر عکس از هنگامه گلستان، کوروش ادیم، مهرداد رباط جزی، علی رنجبران، غزال غضنفری، صدرا وجدانی و برهان ابن الدین به نمایش درخواهد آمد.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه به قلم کورش ادیم نمایشگاه گردان این نمایشگاه می خوانیم:« زندگی شهری و معماری بی روح و بی رحم کلانشهرها و به ویژه هیولاشهری چون تهران و افق های مسدود و دیدهای محدود و محصور خود از عوامل آزار جسم و جان و دیدگان انسان معاصر است. در این شرایط نامراد افق های باز دارایی گران بهایی است برای چشم های جوینده ی عکاس حتی اگر در مقابلش و بین دیدگانش و افق فراخ رو به رو کسی، کسانی، چیزی یا چیزهایی وجود و حضور یابند».
ادیم درباره این نمایشگاه و دلیل جمع آوری این آثار می گوید:« در جمله آخر بیانیه این مسئله مطرح شده ، عکاس نیاز به فضای باز دارد ولی در کلان شهرها و معماری بی روح شهری این فرصت را از عکاس و البته انسان معاصر گرفته اند. این نمایشگاه فرصتی است برای نگاه دوباره به این پدیده آزارنده، این که ببینیم این اتفاق با ما چه کرده و اگر نبود شاهد چه مناظری می بودیم و این موضوع در بخشی از آثار ارائه شده در نمایشگاه در نظر گرفته شده است».
نمایشگاه باز-بینی ساعت ۵ روز جمعه ۱۳ مهرماه ۱۳۹۷ افتتاح شده و تا روز ۴ شنبه ۱۸ مهرماه همه روز از ساعت ۴ تا ۸ بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان کریم خان زند، نجات الهی شمالی، کوچه زبرجد، پلاک ۱۰- گالری تم پذیرای علاقه مندان خواهد بود. گالری روزهای شنبه تعطیل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.