آغاز فعالیت آکادمی بین المللی هنر L’avenir


آکادمی بین المللی هنر L’avenir  با محوریت آموزش های کاربردی و بین المللی هنر مدرن در شهر های پراگ ، تفلیس ، فاماگوستا ، وارنا و کوالالامپور اغاز به کار کرد.
آکادمی هنر l’avenir به عنوان یک مرکز اموزشی رشته های هنر با مرکزیت شهر پراک در کشور چک تاسیس و نمایندگی هایی را در کشورهای گرجستان ، قبرس ، بلغارستان و مالزی ایجاد کرده است .
همواره علاقمندان ایرانی برای شرکت در آکادمی های هنر بین المللی با مشکلات زیادی مواجه بوده اند که از جمله آنها می توان به مشکلات ناشی از صدور ویزا ، گرانی هزینه های سفر به کشور مقصد ، گرانی شهریه های آکادمی و هزینه های جاری و … اشاره کرد.
یکی از اهداف این آکادمی ایجاد شرایط سهل و آسان برای ایرانیان علاقمند و همچنین فراهم آوردن امکانات مناسب برای کاهش هزینه های شرکت در اینگونه آکادمی ها می باشد ،
برگزاری دوره های تخصصی و کاربردی در رشته های : عکاسی پایه و بیسیک ، عکاسی مستند ، عکاسی مد ، عکاسی حرفه ای ، ادیت عکس ، عکاسی ودینگ و همچنین دوره هایی در زمینه طراحی مد ، ویدئو گرافی ، مستند سازی  و … از جمله برنامه های اصلی این آکادمی است.
مراسم افتتاحیه آکادمی هنر L’avenir در روز ۳۰ دسامبر  ۲۰۱۶ همزمان با آغاز سال نو میلادی با حضور میهمانی از کشورهای مختلف اروپایی و همچنین چهره های شناخته شده سینمای ایران ، بهرام رادان ، پگاه اهنگرانی و مهرداد صدیقیان برگزار شد.
نکته حائز اهمیت در این آکادمی این است که تمامی اساتید دوره ها از اساتید شناخته شده و خارجی می باشند و در پایان دوره به شرکت کنندگان سرتیفیکیت مورد تائید اتحادیه اروپا ارائه می شود .
همچنین شرکت کنندگان دوره های عکاسی ، همزمان با جشن پایان دوره خود می توانند از امکان نمایشگاه عکاسی آثار برتر هنرجویان هر دوره نیز بهره مند شوند که بروشور و مدارک این نمایشگاه جهت ثبت در رزومه کاری شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.
نکته حائز اهمیت در مورد این آکادمی این است که تمامی دوره ها به صورت همزمان به فارسی ترجمه خواهد شد و این شرایط مناسبی را برای حضور علاقمندان ایرانی فراهم خواهد کرد  .
امکانت اقامتی ، وعده های غذایی و … نیز توسط آکادمی برای شرکت کنندگان فراهم شده است . این آکادمی فرصت مناسبی خواهد بود برای تمام کسانی که دوست دارند هنر را به شکل بین المللی آموزش ببینند ، مدرک بین المللی بگیرند و در بازار کار از آن بهره مند شوند
لازم به توضیح است که تمامی دوره هابه صورت متناوب و در همه ماههای سال در روز هشتم هر ماه شمسی شروع خواهند شد.
علاقمندان برای آگاهی از دوره ها و شرایط ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های آکادمی می توانند به سایت www.intlaa.com مراجعه و یا با شماره های ۰۰۹۹۵۵۷۱۹۱۳۶۸۶ / ۰۰۹۹۵۵۵۸۱۵۱۷۶۰ ( در تمامی اپلیکیشن های ارتباطی) تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.