اپلیکیشن Cascable؛ ریموت کنترل دوربین

image
ترجمه : طلا طاهرنیا / دوربین.نت : اپلیکیشنCascable ریموت کنترل دوربین با امکان اتصال Wi-Fi و برای عکاسی از طریق گجت‌هایApple است. این اپلیکیشن به تازگی به نسخه ۲٫۰ ارتقا پیدا کرده است. در نسخه جدید نه تنها امکانات موجود بهبود بخشیده شده‌، بلکه ویژگی‌های جدید نیز به آن اضافه شده است. مهم‌ترین ویژگی جدید، قابلیت پشتیبانی از ۲۰ مدل متفاوت دوربین شامل Sony, Canon, Nikon و Olympus است. همچنین حالت عکاسی در شب به این اپلیکیشن اضافه شده، پیش نمایش عکس‌ها نسبت به نسخه قبلی سریع‌تر و مدیریت عکس‌ها ساده‌تر شده است.
بنا به گفته Cascable پس از بررسی نظرات کاربران در نسخه قبلی مشخص شد که فرآیند مشاهده پیش‌نمایش عکس‌ها خسته‌کننده و زما‌نبر بوده است. به همین دلیل برای بهبود این مشکل در نسخه جدید، قابلیت پیش نمایش عکس‌ها به صورت خودکار پس از ثبت عکس و در کمترین زمان ممکن مهیا شده است. اما رزولوشن عکس نمایش داده شده در مقایسه با عکس اصلی پایین‌تر است. مدیریت عکس ها با توجه به نمایش عکس‌ها با ترتیب زمانی بهبود یافته و امکان مشاهده عکس‌ها از طریق لمس فشاری یا ضربه وجود دارد.
هم چنین Cascable اعلام کرده است که آخرین نسخه این اپلیکیشن در زمینه مدیریت عکس‌های jpeg+raw بهبود یافته است. در این نسخه کاربر قادر است بر روی عکس‌ها با رزولوشن ۱:۱ زوم کند. از قابلیت‌های دیگر این اپلیکیشن نمایش متاداده به همراه هیستوگرام در حالت تصویر تمام صفحه است.
در نسخه ۲٫۰ Cascable سیستم پرداخت متفاوتی در نظر گرفته شده است. این اپلیکیشن در اصل به صورت رایگان بوده ولی در صورت تمایل دسترسی به امکانات حرفه‌ای‌تر که به صورت تکی و مجموعه ارائه می‌شود باید به ترتیب ۹۹/۹ دلار و ۹۹/۲۴ دلار پرداخت کرد. Cascable از iTunes قابل دانلود است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.