سورپرایز عکاسی در گالری “مهروا”

گالری «مهروا» با برگزاری یک نمایشگاه گروهی عکس، مخاطبان را غافلگیر می‌کند.

آذین راد – نمایشگاه‌گردان این برنامه – درباره‌ی این نمایشگاه اظهار کرد:‌ ۱۱ فریم عکس از ۱۱ عکاس در نمایشگاه «روشندان» به‌نمایش گذاشته می‌شود. ۹ عکس از این مجموعه در ابعاد ۷۰*۵۰ و دو عکس در اندازه‌ی ۵۰*۵۰ ارائه می‌شوند .

او ادامه داد: این عکس‌ها تنهایی انسان معاصر را به‌نمایش می‌گذارند و به‌صورت جعبه نور (لایت‌باکس) ارائه خواهند شد. ما برای مخاطبان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه یک غافلگیری در نظر گرفته‌ایم و آن‌ها با فضای متفاوتی روبه‌رو می‌شوند.

این عکاس درباره‌ی عنوان نمایشگاه نیز گفت: «روشندان» به روزنه‌هایی که در معماری ساختمان‌های قدیمی برای ورود نور به فضاهای بسته به‌کار برده می‌شد، گفته می‌شود. هر عکاس در این نمایشگاه با نگاه ویژه‌اش به‌ موضوع تنهایی انسان معاصر، اثری را به‌نمایش می‌گذارد.

راد افزود: من به‌طور خاص، کار عکاسانی را که در این نمایشگاه حضور دارند، دنبال می‌کردم و چون آن تنهایی مورد نظر را در آثارشان دیده بودم، از آن‌ها دعوت کردم در این نمایشگاه گروهی حضور داشته باشند.

کورش ادیم، نسیم احمدی، مونا بزرگی، هوفر حقیقی، آذین راد، امین طلاچیان، فرزانه قدیانلو، ابراهیم کاشانی، امیرعلی گلریز، سولماز مالک و محمودرضا نوربخش، عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه «روشندان» از ۲۸ آذر تا هشتم دی‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری «مهروا» به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شماره ۳۸ میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است. این گالری پنجشنبه‌ها و ایام سوگواری تعطیل است.

منبع : خبرگزاری ایسنا 

۳۲_۳۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.