اطلاعیه کتاب جشنواره ششم عکس برتر سال

پیش از افتتاح جشنواره ششم عکس برتر سال ۹۲ در اردیبهشت ماه ۹۳ ، کتاب عکس جشنواره ششم جهت پیش خرید شرکت کنندگان و بازدید کنندگان بر روی یکی از سایت های فروش آنلاین قرار گرفت . کتاب جشنواره در تیر ماه به  تعداد خریداری شده به چاپ رسید و تا شهریور ماه برای خریداران توسط پست ارسال گردید .

متاسفانه کتاب به دلایل مختلفی به دست تعدادی از خریداران نرسیده است و بعضاً باعث دلخوری و ناراحتی خریداران شد و به عنوان بدقولی دوربین.نت عنوان شد.

در ذیل به دلایل عدم دریافت کتاب توسط خریداران اشاره می کنیم . لازم به ذکر است دوربین . نت دلایل زیر را به هیچ عنوان توجیه تأخیر پیش آمده نمی داند و بابت این تاخیر از خریداران عذرخواهی می کند .

۱ – برگشت مرسوله توسط اداره پست به دلیل عدم حضور تحویل گیرنده در محل

۲ – عدم ارسال کتاب توسط اداره پست به دلیل درج نشدن کدپستی توسط خریدار

۳ – اشتباه سایت فروش آنلاین در کدنویسی و حذف آدرس از فرم مشخصات خریدار و عدم ارسال آدرس توسط خریدار به ایمیل دوربین.نت (در صفحه راهنمای خرید ، خریدار ملزم شده بود که آدرس و مشخصات خود را برای ایمیل دوربین.نت ارسال کند )

در نهایت کسانی که کتاب را خریداری کرده اند و وجه آن را پرداخت نموده اند و تا این لحظه کتاب جشنواره ششم عکس برتر سال ۹۲ را دریافت ننموده اند ، لطفا مشخصات خود را اعم از نام ، نام خانوادگی ، آدرس و شماره تلفن به ایمیل Doorbin.net@gmail.com با موضوع ” کتاب جشنواره ششم ” ارسال کنند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۶۱۶۸۷ و شماره همراه ۰۹۱۹۲۰۵۳۰۰۹ تماس حاصل فرمایید .

۱۰۳۶۰۲۳۳_۱۰۲۰۳۱۸۸۳۵۱۱۲۴۴۸۲_۵۳۶۷۶۳۳۰۰۴۳۶۷۶۵۱۸۱۴_n

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.