دوربین دیجیتال ۲۲٫۲ مگاپیکسلی با قابلیت ۱۰ عکس در ثانیه

Camera__05-623-80

شرکت کانن دوربین دیجیتال تازه خود به نام EOS 7D Mark II را روانه بازار کرده است. این دوربین DSLR از تازه‌ترین دستاوردهای فنی کانون بهره می‌گیرد.
خبرگزاری فارس: دوربین دیجیتال ۲۲٫۲ مگاپیکسلی با قابلیت ۱۰ عکس در ثانیه

به گزارش یو اس ای تودی، دوربین یاد شده مانند برخی دوربین‌های تازه کانن از قابلیت فوکوس خودکار dual-pixel برخوردار است که بر کیفیت و دقت عکس به شدت می‌افزاید. حسگر ۲۲٫۲ مگاپیکسلی APS-C هم این دوربین را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند.

پوشش ارتقا یافته بدنه برای افزایش مقاومت در برابر گرد و خاک و رطوبت هم در این دوربین پیش بینی شده است. تقویت شاتر برای طولانی شدن عمر مفید و استفاده از پردازشگرهای تصویری Dual DIGIC 6 برای تسهیل عکاسی مداوم تا حد ۱۰ فریم در ثانیه از جمله ویژگی‌های این دوربین است.

قیمت پایه این دوربین ۱۷۹۹ دلار است که در صورت خرید کیت های لنز جانبی EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM این رقم به ۲۱۴۹ دلار افزایش می یابد. سه لنزی که برای این دوربین پیش بینی شده عبارتند از EF-S 24mm f/2.8 STM به قیمت ۱۵۰ دلار، EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS STM به قیمت ۶۰۰ دلار و ۴۰۰mm f/4 DO IS II USM برای عکاسی حرفه ای از صحنه های ورزشی و حیات وحش به قیمت ۶۸۹۹ دلار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.