گردهمایی آفومار به مناسبت سفر مدیر عامل برونکالر

گردهمایی دوستانه شرکت آفومار به مناسبت سفر آقای ژک براون مدیر عامل شرکت برونکالر سوییس به ایران برگزار شد.

به مناسبت سفر آقای ژک براون مدیر عامل شرکت برونکالر سوییس به دعوت شرکت آفومار نماینده انحصاری برونکالر سوییس و به ایران تعدادی از بهترین های عکاسی حرفه ای حضور بهم رساندند.

در این نشست دوستانه ابتدا آقای امید (احمد)مایل افشار مدیر عامل شرکت آفومار ضمن خوشامدگویی به مدعوین، سخنرانی کوتاهی داشتند و آقای ژک براون را به میهمانان معرفی و دلایل سفر ایشان را به ایران بیان نمودند.

در همین راستا آقای مایل افشار آقای ناربه آروطونیانس را به عنوان مدیر بخش حرفه ای شرکت و آقای هادی صباغ را بعنوان سفیر شرکت آفومار در رابطه با محصولات نورپردازی به حضار معرفی نمودند.

در ادامه آقای جک براون ضمن خوش آمد گویی به میهمانان از همکاری‌ دیرینه شرکت برانکالر با شرکت آفومار در طی ۴۹ سال قدردانی و ابراز خوشحالی کردند.

همچنین آقای براون از این گردهمایی به عنوان یکی از بهترین اتفاق ها که با یک حرکت تیمی از طرف شرکت آفومار انجام گرفته ابراز خوشحالی نمودند.

شایان ذکر است این گردهمایی در کمترین زمان ممکن پس از درخواست آقای براون مبنی بر تمایل به دیدار با تعدادی از عکاسان مطرح جوان از طرف شرکت آفومار و با همکاری آقایان صباغ و فتحی انجام شد.

در ادامه نیز آقای مایل افشار ضمن تشکر از آقای هادی صباغ برای همکاری ایشان با این مجموعه از ایشان درخواست نمودند تا در مورد خاطرات و تجربیات خود از برونکالر صحبتی داشته باشند.

در ادامه آقای براون و مدیران شرکت آفومار با مدعوین به گفتگو و تبادل نظر در این حرفه پرداختند.

در پایان مراسم در ساعت ۷ عصر، عکس یادگاری مدعوین با آقای براون و مدبران شرکت آفومار گرفته شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.