” نگاهی به عکاسی فیلم و تئاتر ” با حضور مسعود پاکدل

در ادامه نشست های تخصصی عکاسی این هفته ” مسعود پاکدل ” میهمان کانون عکس اصفهان است تا در ضمینه تخصصی خود یعنی عکاسی فیلم و تئاترتجارب خود را با علاقمندان درمیان گذارد .

عکاسی فیلم و تئاتر در طی عمر نه چندان بلند خود توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از شاخه های مهم عکاسی معرفی کند و مخاطبان جدی خود را نیز پیدا کرده است.مسعود پاکدل در این میان از عکاسانی است که بطور تخصصی در این شاخه از عکاسی فعالیت مستمر داشته و تجارب ارزنده ای را نیز کسب نموده است . از جمله سوابق کاری وی می‌توان به عکاسی بالغ بر ۳۰ مجموعه تلویزیونی از جمله همکاری در مجموعه تلویزیونی مختارنامه و عکاسی بیش از ۶۰۰ تئاتر صحنه‌ای در داخل و خارج از کشور، آموزش عکاسی به ده‌ها داوطلب این رشته به صورت گروهی و فردی، رئیس انجمن عکاسان خانه تئاتر، فعالیت در زمینه ساخت برنامه‌های تلویزیونی، تیزر و آنونس تبلیغاتی، عکاسی هنری و صنعتی اشاره کرد. پاکدل در جشنواره بین المللی تئاتر فجر سال های ۸۱ و ۸۲ تندیس عکاس برگزیده این جشنواره را از آن خود کرد.

در این جلسه که ساعت ۱۶:۳۰ روز سه شنبه ۲۹ فروردین در سالن سینمای مجتمع فرهنگی- هنری فرشچیان واقع در ابتدای خیابان توحید برگزار خواهد شد، چیستی و پیداییش عکاسی تئاتر ،تفاوت این شاخه از عکاسی با دیگر شاخه های عکاسی ،ویژگی های عکاس حرفه ای فیلم و تئاتر و تکنیک های ویژه آن و  وضعیت فعلی عکاسی فیلم و تاتر در ایران و جهان از جمله مباحثی است که با حضور مسعود پاکدل بررسی خواهد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.