نمایشگاه عکس نگاه در مشهد

negah

اولین نمایشگاه عکس آسایشگاه  معلولین جسمی و حرکتی شهید فیاض بخش  مشهد به نام مجموعه  ” نگاه ”  که به وسیله مهدی حسینی ارائه گردیده در تاریخ  ۲ مرداد ۹۴  روز جمعه راس ساعت ۱۷ در مشهد ضلع جنوب غربی بوستان کوهسنگی، نگار خانه چار سوق، سالن های ترمه چی و سلطانعلی مشهدی  افتتاح می شد.
اسایشگاه شهید فیاض بخش یکی از بزرگترین مراکز نگهداری معلولین کشور هست  که با نام قدیمی عبدا.. هنری  در مشهد مقدس شناخته شده و  بالغ بر ۵۳۰ معلول جسمی و حرکتی  را تحت پوشش قرار داده است . لازم به توضیح است هزینه نگهداری معلولین که از نوزاد تا بزرگسال  اعم از زن و مرد در این اسایشگاه در سال ۹۴  بالغ بر چهارده میلیون ریال ( یک میلیون و چهار صد هزار تومان ) می باشد که تنها ۲۰درصد ان را بهزیستی و مابقی را متعمدین و خیرین مردم  مشهد تامین می کنند .
مهدی حسینی دانشجوی رشته حرفه عکاسی خبری دانشکده خبر و عضو انجمن مطبوعاتی و انجمن عکاسان کشور با مشاوره و انتخاب کننده مجموعه از محمد مهدی رحیمیان و ادیتوری ساسان پناهی در این نمایشگاه  یاری گرفته است . وی در بیانیه خود اشاره داشته : سلامتی همیشه با معنی شکر گزاری همراه است ، این روزها که کسی تحمل کوچکترین سختی را ندارد و اسایش و لذت برای افراد به راحتی به فعل تبدیل می شود ، افرادی هستند که شکر گزارند  که ویلچر خود را به حرکت در می اورند، درد  جسم و روح خود را با دیوار ها و بغض هایشان را با نگاهشان کنترل می کنند ، و زمانی که تو انها را در اغوش می گیری جنس دیوارش به جسم تبدیل و ارامش می گیرد ، او بیدار است و به ما  نگاه می کند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.