نمایشگاه عکس‌های راهپیمایی اربعین در موزه امام علی (ع)

نمایشگاهی شامل عکس‌های شش عکاس ایرانی از راهپیمایی اربعین، در موزه‌ی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

مسعود زنده‌روح کرمانی – رییس انجمن عکاسان و یکی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه – درباره‌ی برپایی این نمایشگاه اظهار کرد:‌ عکس‌هایی که شش عکاس ایرانی از راهپیمایی اربعین به‌نمایش می‌گذارند، مربوط به این تجمع بزرگ در سال گذشته است. همچنین تعدادی از عکس‌های من از راهپیمایی اربعین در سال ۱۳۸۵ در این نمایشگاه روی دیوار می‌رود.

او ادامه داد: جاسم غضبان‌پور، علی صولتی، سعید محمودی ازناوه، منصوره معتمدی، سجاد مختارزادگان و من، عکاسان حاضر در نمایشگاه «چهل‌ترین» هستیم. این تیم عکاسی امسال هم برای گرفتن عکس‌هایی از راهپیمایی عظیم اربعین راهی کربلا شده‌اند. البته من امسال به‌خاطر برپایی این نمایشگاه نتوانستم همراه این تیم باشم.

رییس انجمن عکاسان افزود: در این نمایشگاه، ۱۰۰ قطعه عکس از این عکاسان که از تجمع میلیونی مسلمانان در اربعین سال گذشته به ثبت رسیده است، به‌نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه عصر امروز (۱۹ آذرماه) در موزه‌ی هنرهای دینی امام علی (ع) افتتاح می‌شود و همزمان با این نمایشگاه از کتاب این عکس‌ها هم رونمایی خواهد شد.

این نمایشگاه با همکاری سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران و موسسه‌ی شیعه از ۱۹ آذرماه تا دوم دی‌ماه در موزه‌ی هنرهای دینی امام علی (ع) به نشانی روبه‌روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره‌ی ۳۵ برگزار می‌شود.

 منبع : خبرگزاری ایسنا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.