«عکس و اشک» روایتی ماندگار از آیین های عزاداری

ashk

نمایشگاه گروهی «عکس و اشک» با به تصویر کشیدن جلوه هایی از عزاداری حسینی از نخستین روز ماه محرم در نگارخانۀ مهر فرهنگ سرای انقلاب اسلامی گشایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای انقلاب اسلامی، در این نمایشگاه که با همکاری پایگاه عکس چیلیک برگزار شده است، ۳۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید با نگاهی مستند به موضوع سوگواری ماه محرم در مناطق گوناگون کشور در معرض دید عموم قرار می گیرد.

«عکس و اشک» میزبان آثار عکاسانی چون یدا.. عبدی، محمدرضا(امید) آقایی، اصغر بشارتی، محمد شباب گلچین، حمیدرضا مجیدی، مهدی معصومی گرجی، حسین ملکی، سیدصادق موسوی، رجبعلی(وحید) اصفهانیان، معصومه اصغری، ابراهیم باقرلو، فرزانه بی آزاران، اکرم جمعی، وجیهه سادات حسینی، مریم خادم بهمنیار، نیما خالدی کیا، محمدرضا خرازی، میترا محمدی، معصومه حضرتی، امین رحمانی، مهدی کاظمی خالدی، سارا فیروزی، فاطمه شیخعلی میرالی، مهدی طاهری، فاطمه سادات(هانیه) حجازی، مجتبی محسنی، سمانه نوری زاده، سمیه هاشمی و مهدی سروری است.

در بخشی از قاب ابتدایی این نمایشگاه آمده است: «مجموعه عکس های نمایشگاه «عکس و اشک» دستاورد تلاشی است که عزاداری حسینی را با اندیشه ای عرفانی، عاطفی و حماسی در عکاسی به ثبت رسانده و آن ها را در قالب قاب هایی متنوع برآمده از استقلال و تنوع دیدگاه هر عکاس به نمایش در آورده است.»

آیین گشایش این نمایشگاه یکشنبه ۴ آبان ساعت ۱۶ درنگارخانه مهر فرهنگ سرای انقلاب اسلامی صورت می گیرد.

این نمایشگاه تا پایان ماه محرم (۲ آذر) از ساعت ۸ تا ۱۹ میزبان علاقمندان به عکس عاشورایی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی www.enghelab.farhangsara.ir و Chiilick.com www. مراجعه کنید یا با شماره های ۹-۵۵۴۱۹۰۵۷ تماس بگیرید.

فرهنگ سرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.