نخستین نمایشگاه هنرجویان آموزشگاه عکاسی

نمایشگاهی از آثار هنرجویان آموزشگاه عکاسی حرفه ای در موزه عکسخانه شهر برپا می شود.

به گزارش دوربین.نت، در این نمایشگاه که افتتاحیه آن ساعت ۱۶ شنبه ۳۰ فروردین است، ۳۶ تک عکس و ۲ مجموعه عکس از ۳۱ هنرجو در معرض نمایش قرار می گیرد.

گفتنی است با اعلام فراخوان، ۲۴۰ هنرجو با بیش از ۴ هزار قطعه عکس در این نمایشگاه شرکت کردند که آثار دریافت شده در ۳ مرحله مورد داوری قرار گرفت.

از بین آثار ارسال شده، عکس های این عکاسان بر دیوارهای موزه عکسخانه شهر قرار می گیرد: پیام اکبری، پریسا اللهیاری، سید جلال الدین برادران حسینی با ۲ عکس، امین بنی طبا با مجموعه عکس، سمیرا پیره، حسین تهوری، مهدی جعفری بفروئی، سعید جناتی با ۲ عکس، آرش چاوشی، بابک حقی، زهرا حکیمى، فاطمه خواجه نوری، مریم درویشی، فائزه زراعتی، احسان زینلی، زهرا سالک نژاد، علیرضا ششمانی، نگار صورتی، ماندانا عضد آزاد، سمانه غلام نژاد با مجموعه عکس، کژال فلاح، احمد قاسمی، محمد قدرتی وایقان با ۲ عکس، محدثه قربانی با ۲ عکس، امیر قیومی، محمد مهدی کرباسیه، امیرحسین کردونی، احمدرضا کریمی، مینو کیانی، علیرضا گودرزی، میران (شورش) مباشری، الهام محمودی فراهانی با ۲ عکس، پویا نوروزی و سیما یوسف نیا.

بر اساس اعلام آموزشگاه عکاسی و با توجه به بالا بودن تعداد و کیفیت عکس های رسیده در دو گرایش «عکاسی تئا‌تر» و «عکاسی تبلیغاتی» برای این دو گرایش در آینده‌ نمایشگاه جداگانه برگزار خواهد شد.

گزیده‌ای از عکس ها هم پس از پایان نمایشگاه در آموزشگاه عکاسی حرفه ای به نمایش گذاشته می شود. همچنین عکس هایی که به مرحله اول و دوم انتخاب راه یافته است به مرور در سایت عکاسی، اینستاگرام و صفحات فیسبوک آموزشگاه و سایت عکاسی به نام هنرجویان آموزشگاه انتشار می یابد و انتشار آن از طریق پیامک به اطلاع صاحب اثر می رسد.

زمان بازدید از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ و در روز پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ است.

موزه عکسخانه شهر در میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز، بوستان بهار شیراز قرار دارد.

10270669_653488041390547_1991807176082417404_n

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.