سریع‌ترین کارت‌های حافظه جهان

san

ترجمه : طلا طاهرنیا، دوربین.نت / کمپانی SanDisk  به تازگی از دو کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی رونمایی کرده است: کارت حافظه SanDisk Extreme microSDXC UHS-I و Ultra microSDXC UHS-I Premium Edition. طبق گفته کمپانی SanDisk این دو کارت، سریع‌ترین کارت‌های microSD جهان محسوب می‌شوند. این کارت‌ها برای دوربین‌های ورزشی، پهپادها، گوشی‌های هوشمند و سایر گجت‌هایی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی دارند، مناسب هستند.
کارت حافظه ۲۵۶ گیگا بایتی Extreme سریع‌تر از مدل Ultra بوده و سرعت انتقال آن ۱۰۰ مگابایت در ثانیه (حداکثر سرعت انتقال کارت حافظه Ultra 90 مگابایت در ثانیه می‌باشد) و سرعت نوشتن آن ۹۰ مگابایت در ثانیه می‌باشد. کمپانی SanDisk مدعی است مدل Extreme برای ویدئوهای UHD مناسب است و گفته می‌شود این کارت قادر است تا ۱۴ ساعت ویدئو ۴K را ذخیره نماید. این در حالی است که مدل Ultra برای رزولوشن‌های پایین‌تر مناسب بوده و می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت Full HD با مدت ۲۴ ساعت در خود ذخیره نماید.
این دو کارت‌ حافظه ضدآب، ضد ضربه و ضد اشعه ایکس بوده و می‌توانند درجه حرارت‌های بالا را تحمل نمایند. همچنین این کارت‌ها با برنامه اندرویدی SanDisk’s Memory Zone سازگار هستند. این کمپانی، کارت حافظه Ultra Premium Edition را در آگوست با قیمت ۹۹/۱۴۹ دلار و کارت Extreme را در فصل پایانی سال با قیمت ۹۹/۱۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

منبع : dpreview.com

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.