درخت ها در «باغ بی برگ»

«باغ بی برگ»، جمعه 30 اردیبهشت در نگارخانه شیث افتتاح می شود.

«امیر بیگی»، در گفت و گو با دوربین.نت، درباره این نمایشگاه توضیح داد:«باغ بی برگ، عکس هایی از درختان را در فصل های پاییز و زمستان، به نمایش درمی آورد.»

20 قطعه عکس در این نمایشگاه ارائه می شوند که 18 عکس به صورت رنگی و 2 عکس به صورت سیاه و سفید است. عکس ها در ابعاد 50 در 70 سانتی متر قرار دارند.

«باغ بی برگ» تا 5 خرداد هر روز از ساعت 16 تا 20 در نگارخانه شیث در چهارراه ولی عصر (عج)، ضلع جنوبی بوستان دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی، شماره 10 دایر است.DSCF10166 100x70

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

Scroll to Top