امام خمینی (ره) به روایت «گل های خانه تو را می شناسند»

این بار فقط تصاویر نیستند، بلکه کلمات هم به کمک تصاویر آمده اند تا راوی بخش هایی از زندگی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باشند.

به گزارش دوربین.نت، عکس هایی از امام خمینی (ره) در نمایشگاهی با عنوان «گل های خانه تو را می شناسند»، در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش درآمده است.

در «گل های خانه تو را می شناسند»، ۲۳ قاب از زندگی امام خمینی (ره) ارائه شده، اما کلمات هم به یاری عکس ها آمده اند. این کلمات، داستان گونه هایی از سبک زندگی ایشان است که از کتاب «یادگاران؛ روح الله» انتخاب شده است. این کتاب توسط «افسانه وفا» نوشته شده و انتشارات روایت فتح آن را منتشر کرده است.

در بخش هایی از این کتاب چنین نقل شده:«هر چه می خواندم، نمی فهمیدم. دیگر خسته شده بودم. درس که تمام می شد، چهار زانو می نشست و عمامه اش را روی پایش می گذاشت. رفتم پیشش نشستم. گفتم مطلب خیلی سنگین است، نمی فهمم. گفت مطلبی را که نمی فهمید رها نکنید. کتاب را ببندید. چراغ را خاموش کنید. توی تاریکی بنشینید. آن قدر فکر کنید تا بفهمید. باید فکر کنید تا حل شود.»

این نمایشگاه تا ۱۳ خرداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع خیابان کمیل شرقی، ادامه دارد.

گل های خانه تو را می شناسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.