«نگاه 3»، نمایشگاهی از آثار عکاسی

نمایشگاهی از آثار عکاسی، ساعت 17 شنبه 24 اردیبهشت در نگارخانه کمال الدین بهزاد افتتاح می شود.

«سید مهدی فدوی»، «ابراهیم خباززاده» و «امید قلیچ خانی» در این نمایشگاه که «نگاه 3» نام دارد، 17 قطعه عکس را در ابعادی مانند 100 در 70 و 50 در 70 سانتی متر ارائه می کنند.

موضوع عکس ها به طبیعت اختصاص دارد.

«نگاه 3»، تا 29 اردیبهشت هر روز از ساعت 11 تا 20 در سالن غربی نگارخانه کمال الدین بهزاد واقع در بلوار کشاورز، تقاطع خیابان 16 آذر دایر است.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

Scroll to Top