سومین جشنواره عکس دوربین نت به تعویق افتاد

سومین جشنواره عکس خبری دوربین دات نت به تعویق افتاد.
به گزارش دبیرخانه سومین جشنواره عکس خبری دوربین نت با همکاری خانه هنرمندان روز شنبه سومین جشنواره عکس خبری دوربین نت برگزار نخواهد شد و برگزاری این مراسم به آینده ای نزدیک موکول می شود. 
دبیر جشنواره با تایید این خبر اعلام کرد به دلیل مشکلاتی که خانه هنرمندان برایمان در روزهای برگزاری جشنواره و انتخاب عکس ها توسط آن‌ها به وجود آورده است تا اطلاع ثانوی جشنواره به تعویق افتاد. وی افزود با هماهنگی های انجام شده با سازمان فرهنگی هنری شهرداری  موزه هنرهای امام علی ، فرهنگسراهای هنر ، دانشجو و ملل میزبانان بعدی جشنواره سوم عکس خبری دوربین نت خواهند بود.
این در حالی است که مسوولان خانه هنرمندان سالن انتظامی را برای روزهای دوم تا هفتم شهریورماه برای این جشنواره وعده داده بودند ولی ناگهان به دلایل نامعلوم تصمیم گرفتند ۲ روز از ۶ روز هماهنگ شده، سالن را در اختیار جشنواره قرار دهند که با مخالفت دبیرخانه جشنواره مواجه شدند.

اشتراک گذاری

۵ یک نظر

  1. عباس

    جدبدا مسوولان خانه هنرمندان معلوم نیست چه کار می کنند !! ادعایشان این است که توجه ویژه ای به هنرمندان دارند اما دریغ …

  2. محبوبه نجفي

    باید بگم تو این یکی با من همدردیم. شما که خوبه. من و سه نفر دیگه از یک ماه و نیم پیش در نگارخانه وصال شیراز از طرف فرهنگ و ارشاد واسه نمایشگاه پوستر وقت گرفتیم همه کارها رو از سه هفته قبلش انجام دادیم روز افتتاحیه بدون هماهنگی گالری به انجمن عکس شیراز داده میشه و مسئولان چیزی جز معذرت خواهی ندارن
    حالا بماند ما با چه دردسری و کجا نمایشگاه رو برپا کردیم …
    ما هم مثل شما زخم خورده‌ایم

  3. مریم

    تا زمانی که مسئولین قدر مدیران لایقی چون بهروز غریب پور را ندانند و امثال جوزانی را به غریب پورها ترجیح دهند همین آش است و همین کاسه.
    باید روزهای خوب خانه هنرمندان را فراموش کرد

    پ.ن : شرمنده شدیم که نتوانستیم نظرات کامل این دوست عزیز را منتشر کنیم … (ادمین)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.