راه یافتگان بخش عکاسی جشنواره شهریار

shah

دومین جشنواره تجسمی شهریار با همت و حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شهریار برگزار و مهلت شرکت در این جشنواره پس از دوره ای سه ماهه برای اطلاع رسانی، همزمان با سی ام شهریورماه سال جاری پایان پذیرفت.

به گزارش دبیرخانه این جشنواره در این دوره از جشنواره مطابق آمار اعلامی دبیرخانه تعداد ۵۰۴ قطعه فایل عکس از ۶۰ متقاضی اهل شهریار، شهر قدس و ملارد به دبیرخانه ارسال شد گروه داوران پس از ارزیابی و بررسی فایل های رسیده مطابق با مقررات اعلامی فراخوان، به ارزیابی و داوری فایل عکس های رسیده با موضوع مستند اجتماعی پرداختند.
لازم به ذکر است که پس از بررسی و بحث و گفت وگو پیرامون آثار ارسالی، در نهایت تعداد ۶۰ قطعه عکس از ۳۴ عکاس مناطق معرفی شده در فراخوان، شایسته حضور در بخش نمایشگاه شناخته شد.

نهایت بحث و بررسی گروه داوری منجر به انتخاب سه اثر برتر در رتبه های اول تا سوم شد که حائز دریافت جایزه ده میلیون ریالی، هفت میلیون و پانصدهزار ریالی و پنج میلیون ریالی شدند.

همچنین بنابر تعهد دبیرخانه مطابق با متن فراخوان مقرر شد از عکاس ۵ عکس نیز با اهدای جایزه یک میلیون ریالی تقدیر به عمل آید.

لازم به ذکر است عنوان مدیریت جشنواره را حامد معصومی برعهده دارد. مژگان طریقی، محمد نوروزی و مهدی سروری  داوران بخش عکس دومین جشنواره تجسمی شهریار می باشند.

نمایشگاه آثار راه یافته در آبان ماه و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره در سوم آذرماه سال جاری در فرهنگسرای استاد شهریار شهرستان شهریار برگزار خواهد شد.
سایر اخبار و اطلاعات دریافتی از دبیرخانه بلافاصله پس از دریافت، از طریق اخبار این رسانه منتشر خواهد شد

اسامی عکاسان حاضر در نمایشگاه
احمد کردبچه
اصغر عاصم کفاش
اله وردی علیپور
امیر حسین بغدادی
امین پروین
پریسا محسنی
پیمان غزنینی
حسین کنتی
خدیجه نویدی
راضیه قلیان
زهرا یاری
سعید فدائیان
سلمان ناصری
سمانه ابراهیمیان
شهاب خزایی
صادق صوری
صدیقه مردانی
علی تاجیک
علیرضا اکبری
غزاله ناصری
فاضل خاکباز
فرزانه رضایی
مائده سرلک
محمد رضا معماریان پور
محمد رضا رضایی
مرتضی صفری رجاء
مریم برزگر گروسی
مریم حاتم نژاد
مریم محمدی
مهدی خزایی
مهدی عباسی
مهران راجی
وحید عبدالهی
وحیده حسین زاده

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.