“در امتداد افق” در گالری شیث

نمایشگاهی از آثار عکاسی مقصود سامع سردرودی عکاس فعال خطه آذربایجان با عنوان “در امتداد افق” در گالری شیث یحیایی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شکوه حماسه، نمایشگاهی از عکس های مقصود سامع سردرودی با عنوان “در امتداد افق” با موضوع زیباییهای طبیعت آذربایجان و نیز نوع سبک زندگی مناطق روستایی آذربایجانشرقی در گالری شیث یحیایی در معرض دید علاقمندان هنر عکاسی قرار می گیرد.
نمایشگاه عکس “در امتداد افق” که پانزدهمین نمایشگاه عکس انفرادی مقصود سامع سردرودی می باشد؛ از ۱۶ تا ۲۱ شهریور در نگارخانه شیث یحیایی از ساعت ۱۶ الی ۲۰ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان خواهد بود.
مقصود سامع سردرودی، متولد ۱۳۴۱ در شهر سردرود، عکاس فعال در حوزه طبیعت آذربایجان می باشد ایشان هم اکنون عضو شورای مرکزی انجمن عکاسی بسیج هنرمندان آذربایجانشرقی بوده و پیش از این، ۱۳ دوره برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس را در کارنامه فعالیت های عکاسی خود ثبت نموده است.
از سامع سردرودی هشت جلد کتاب با نام های؛ راهنمای سردرود، سردرود در یک نگاه، یادها و نامها، فرش سردرود، سردرود در آئینه دیروز، شهر صوفیان، شمیم عشق و واگویه های عشق تالیف و چاپ گردیده، و ۱۷ مجموعه عکس از زیبائیهای آثار و جاذبه های طبیعی آذربایجان چاپ گردیده است.

گالری شیث در تهران، چهارراه ولیعصر، ضلع جنوبی پارک دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی، پلاک ۱۰ واقع شده است.

 

fogh ok

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.