معرفی برگزیدگان جشنواره بین‌المللی عکس رژان

مراسم اهدای جوایز برگزیدگان دومین جشنواره بین‌المللی عکس رژان، عصر جمعه ۱۵ شهریور ماه در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
میثم امانی و احمد معینی‌جم لوح تقدیر را به عنوان شایسته تقدیر در بخش ویژه دریافت کردند. در بخش ویژه مسعود رضایی و عباس پورجعفری راوری به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند و لوح تقدیر، نشان جشنواره و مبلغ پانصد یورو جایزه نقدی دریافت کردند.
در بخش اصلی امین نظری، مهران سبزقبایی و محمد گلچین‌کوهی به عنوان شایسته تقدیر، لوح تقدیر دریافت کردند.
در بخش اصلی محمد منیرالزمان(از کشور بنگلادش)، محمدرضا سلطانی، شکوفه بیاتی، محمود صادقی، افشین آذریان، جواد عسکراوغلی و مجید حامدحقدوست به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند و لوح تقدیر، نشان جشنواره و مبلغ پانصد یورو جایزه نقدی دریافت کردند.
همچنین در این مراسم از سفیر اندونزی به دلیل حضور افتخاری در جشنواره تقدیر شد.
با پایان مراسم هم به تمام هنرمندانی که آثارشان برای نمایشگاه برگزیده شده بود، گواهی شرکت و کتاب نمایشگاه اهدا و بابت امتیاز نمایش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به نمایشگاه به هر یک از آثار انتخاب شده مبلغ ۲۵ یورو پرداخت شد.
«آب» موضوعی بود که برای دومین دوره این جشنواره در نظر گرفته شد و آثار رسیده در دو بخش اصلی با موضوع آب و بخش ویژه با موضوع آبرسانی به رقابت گذاشته شدند.
هیأت داوران دومین جشنواره بین‌المللی عکس رژان، رخشان بنی‌اعتماد، میشل ستبون، سیف‌الله صمدیان، ساعد نیک‌ذات و مجید سعیدی بودند.
سومین دوره جشنواره رژان سال آینده با موضوع «رنگ» برگزار می‌شود.

rojan

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.