صدور مجوز تصویربرداری برای جشنواره فیلم و عکس تهران

مجوز تصویربرداری در اماکن عمومی برای فیلمسازان متقاضی شرکت در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران صادر می شود.

ˈفرجاد خوشبینˈدبیر این جشنواره گفت: از آنجا که بسیاری از مراجعه کنندگان و متقاضیان ارسال اثر در جشنواره برای ساخت فیلم در مکان های عمومی با مشکل مجوز روبه رو بودند ، طی مذاکراتی که با موسسه ناجی هنر صورت گرفت مقرر شد که با معرفی نامه این جشنواره و در کمتر از یک ساعت مجوز تصویربرداری برای متقاضیان صادر شود.

وی یادآور شد: متقاضیان می توانند با ارایه کارت شناسایی معتبر ، متن تایپ شده فیلم نامه -داستانی- و طرح -مستند- به دبیرخانه مراجعه کرده و با دریافت معرفی نامه اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

خوشبین تاکید کرد: متقاضیان شهرستانی هم می توانند از طریق معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در شهرستان خود و یا موسسه ناجی هنر در تهران اقدام کنند.این متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را از طریق دورنگار یا ایمیل برای دبیرخانه ارسال کنند تا از طریق جشنواره به نهاد موردنظر معرفی شوند.

دبیرجشنواره فیلم و عکس همراه تهران در خصوص صدور مجوز برای عکاسی نیز افزود:از آنجا که برخی از شرکت کنندگان علاقه مند به ساخت فیلم و عکاسی از آیین های مذهبی محرم و صفر هستند ،هماهنگی های لازم برای اخذ مجوز عکاسی نیز صورت گرفته تا عکاسان طی روزهای آینده و در ایام عزادارای امام سوم شیعیان امکان عکاسی داشته باشند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری فیلم و عکس همراه تهران که در اسفند ماه ۹۱ برگزار می‌شود، تا اول دی ماه اعلام است.علاقمندان می‌توانند از طریق سایت www.tfpf.mobi آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.