نمایشگاه عکس طبیعت در نگارخانه ایوان

نخستین نمایشگاه عکس “طبیعت” از آثار یکی از هنرمندان عکاس در تهران گشایش یافت.
بنا برگزارش روابط عمومی شرکت فرهنگ فیلم تهران در این نمایشگاه تعدادی از آثار سعید خواجه سعیدی از روز دوشنبه به مدت شش روز به نمایش درآمده است.
خواجه سعیدی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه عکسش گفت: از حدود ۱۵ سال پیش تاکنون در زمینه عکاسی طبیعت فعالیت دارم و عکس های موجود در این نمایشگاه از نخستین سال شروع به عکاسی ام با دوربین دیجیتال است که در مناطق مختلفی عکاسی شده و عمده آنها در شمال کشور بوده است.
وی در پاسخ به این سوال که چرا به سراغ عکاسی از طبیعت رفتید گفت: نگاه به طبیعت بسیار زیبا و دل‌انگیز است. وجود گونه‌های مختلف طبیعی و حیات وحش و همچنین آشنایی بیشتر افراد با طبیعت و مناظر از جمله اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه است.
خواجه سعیدی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۵ اثر برگزیده از طبیعت کشور در معرض نمایش و فروش گذاشته شده است افزود: این آثار شامل عکسهایی با تکنیک عکاسی HDR، پاناروما و تصاویری از مناظر( landscap ) است.
گفتنی است در مراسم افتتاح این نمایشگاه جمعی از عکاسان و مدیران فرهنگی کشور حضور داشتند.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه عکس می‌توانند تا ۲۲ شهریورماه از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۹ به آدرس خیابان آفریقا، چهارراه شهید حقانی، کوچه کمان، شماره ۲۵ ساختمان انتشارات علمی و فرهنگی نگارخانه ایوان مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.