فراخوان نخستین جشنواره ققنوس

نخستین جشنواره ققنوس با موضوع «گردشگری دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور» و توسط قرارگاه رسانه ای راهیان نور صدا و سیما برگزار می شود.

این جشنواره که هدف از برگزاری آن قدردانی از سازندگان آثار رسانه ای مرتبط با سفرهای راهیان نور و ارتقاء سطح تولیدات رسانه ای مرتبط با راهیان نور است، بخش هایی مانند تله فیلم، فیلم کوتاه داستانی، مستند، فیلمنامه، پویا نمایی، نماهنگ و عکس را دربرمی گیرد.

مقررات جشنواره به این شرح است:

– همه آثار در هر رشته ای که تا تاریخ برگزاری جشنواره در موضوع راهیان نور تولید شده است، می تواند در نخستین دوره جشنواره شرکت کند.

– یک هیات انتخاب، آثار ارسال شده را بررسی و برگزیدگان نهایی را برای راهیابی به بخش های مسابقه معرفی می کنند.

– یک هیات داوری ویژه در هر رشته به صورت جداگانه و بعضا مشترک، آثار بخش مسابقه را بررسی و برگزیدگان نهایی را معرفی می کنند.

– به همه آثار برگزیده بخش های مسابقه، گواهی شرکت ارائه خواهد شد.

– عکس ها باید حداقل در قطع ۳۰ در ۴۰ سانتی متر ارائه شوند و مشخصات عکاس، تکنیک استفاده شده، محل و تاریخ را در پشت عکس دارا باشند. عکس های ارسال شده از نظر تعداد، محدودیتی ندارند.

– شرکت کنندگان در همه رشته ها باید فرم شرکت در جشنواره را برای هر اثر و رشته به صورت جداگانه تکمیل و به همراه ۲ قطعه عکس پرسنلی ۳ در ۴ سانتی متر و عکس های پشت صحنه فیلم ها (برای شرکت کنندگان در بخش فیلم) به پیوست اثر، ارسال یا به صورت حضوری به دفتر جشنواره تحویل دهند.

– ستاد جشنواره مجاز است هر اثر را یک بار و به نام صاحب اثر در شبکه های مختلف سیما به نمایش درآورد، اما در مورد نمایش مجدد آن توافقنامه فی مابین را امضا کرده و اصل آثار را یک ماه پس از برگزاری عودت می دهد.

– امضاء فرم شرکت در جشنواره به منزله قبول همه مقررات جشنواره و تصمیمات شورای برگزاری است.

به نفرات اول تا سوم در هر بخش مسابقه، جوایز جشنواره اهدا می شود: جایزه اول: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و پنج سکه بهار آزادی، جایزه دوم: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و سه سکه بهار آزادی، جایزه سوم: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و دو سکه بهار آزادی، جایزه ویژه هیات داوران: دیپلم افتخار و دو سکه بهار آزادی (جوایز مربوط به بخش مسابقه تله فیلم در همه رتبه ها دو برابر خواهد بود)

آخرین مهلت ارسال آثار، ۳۱ خرداد است.

این جشنواره از ۲۳ تا ۲۵ تیر و همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) برگزار می شود.

برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.ghoghnusfestival.com و نیز پست الکترونیکی info@ghoghnusfestival.com مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.