تغییر در زمان برگزاری چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از تغییر زمان برگزاری چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، حسین نجفی با اشاره به برخی تماس‌ها و تقاضاهای عکاسان و متقاضیان شرکت در این جشنواره اظهار داشت: به علت تقارن زمان برگزاری این جشنواره با فصل امتحانات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در خصوص تغییر زمان برگزاری این جشنواره سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز زمان برگزاری جشنواره را مورد بازنگری قرار داد.
وی اضافه کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به زودی زمان دقیق برگزاری این جشنواره را به اطلاع عموم عکاسان و رسانه‌ها خواهد رساند.
نجفی با تشکر از همه عکاسان شرکت کننده در چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه اظهار داشت: حضور چشمگیر عکاسان و همراهی‌شان در دوره‌های پیشین این جشنواره سبب شد که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برای افزایش سطح کیفی این جشنواره با در نظر گرفتن زمانی مناسب برای برگزاری چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه به درخواست عکاسان مبنی بر تغییر زمان جشنواره پاسخ مثبت دهد.
وی اضافه کرد: این جشنواره قرار بود از بیست و سوم تا بیست و هفتم خردادماه با حضور عکاسان در تبریز برگزار شود.
رئیس ستاد برگزاری چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه عنوان کرد: این جشنواره متعلق به عکاسان و هنرمندان بوده و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به عنوان متولی برگزاری چهارمین جشنواره عکس فیروزه چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه را با همراهی و مشارکت خود عکاسان به شکلی باشکوه برگزار میکند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.