سومین سوگواره عکس و پوستر عاشورایی

سومین سوگواره عکس و پوستر عاشورایی، توسط حوزه هنری استان البرز و با هدف بزرگداشت واقعه فرهنگ ‌ساز عاشورا و ترویج آن در دو بخش عکس و پوستر برگزار می شود.
«پیام کربلا مولفه فرهنگ‌ ساز جامعه اسلامی»، «حضور جوانان در مراسم عاشورایی و صحنه‌ های انقلاب اسلامی»، «ولایت پذیری در واقعه عاشورا و انقلاب اسلامی»، «آسیب‌ها و فرصت ‌های فرهنگی مراسم و مجالس عاشورایی» و «کودک و نوجوان و فرهنگ عاشورایی» موضوعات این جشنواره را تشکیل می دهند.
در بخش پوستر به نفر اول لوح تقدیر و ۸ میلیون ریال (کمک هزینه حج عمره)، نفر دوم لوح تقدیر و ۵ میلیون ریال (کمک هزینه سفر به کربلای معلا) و نفر سوم ۳ میلیون ریال (کمک هزینه سفر به سوریه) و در بخش عکس به نفر اول لوح تقدیر و ۵ میلیون ریال (کمک هزینه حج عمره)، نفر دوم لوح تقدیر و ۳ میلیون ریال (کمک هزینه سفر به کربلای معلا) و نفر سوم ۲ میلیون ریال (کمک هزینه سفر به سوریه)، تعلق می گیرد.
علاقه مندان می ‌توانند آثار خود را تا ۱۵ بهمن به دبیرخانه سوگواره، مستقر در کرج، خیابان مطهری، بلوار نبوت، خیابان میلاد ۴، شماره ۳۵، حوزه هنری استان البرز ارسال کنند.
گفتنی است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.